  • 1. Data: 2015-02-22 12:27:10
    Temat: BZWBK wyplata bez karty - problem
    Od: m...@g...com

    Od kilku dni bezskutecznie próbuję wypłacić gotówkę w bankomacie bez karty (wiadomo,
    po co). W poprzednich miesiącach nie miałem z tym problemów.
    Po wciśnięciu prawego dolnego klawisza, który raz jest opisany jako "wypłata BLIK",
    raz jako wypłata bez karty, pojawia się zawsze "wprowadz kod BLIK. Jeśli wpisze się
    ten 8-cyfrowy z SMSa, to po zaakceptowaniu znika. Próbowałem w 2 bankomatach. Pani z
    infolinii wczoraj powiedziała, że wczoraj lub dzis do mnie zadzwoni, ale cisza na
    razie. Też macie taki problem?

  • 2. Data: 2015-02-22 15:23:49
    Temat: Re: BZWBK wyplata bez karty - problem
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2015-02-22 o 12:27, m...@g...com pisze:
> [...]
    infolinii wczoraj powiedziała, że wczoraj lub dzis do mnie zadzwoni, ale cisza na

    - uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wejdź do opcji BLIK (kafel dostępny
    na głównym ekranie),
    - odczytaj kod BLIK wyświetlony na ekranie telefonu,
    - wprowadź go na stronie sklepu internetowego, w terminalu w sklepie
    stacjonarnym lub w bankomacie i
    - potwierdź transakcję w telefonie.

    Czy po wpisaniu kodu w bankomacie, masz w telefonie polaczenie z
    internetem i otwarta aplikacje BLIK celem zatwierdzenia transakcji??

  • 3. Data: 2015-02-24 00:07:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tom" mccopk$16g$...@n...news.atman.pl

    > - uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wejdź do opcji BLIK
    > (kafel dostępny na głównym ekranie),

    Inaczej -- najpierw kafel, dopiero później logowanie.

> [...]
    > - potwierdź transakcję w telefonie.

    > Czy po wpisaniu kodu w bankomacie, masz w telefonie
    > polaczenie z internetem i otwarta aplikacje BLIK

    Wreszcie łatwiej niż plastycznie. Mnie podoba się.
    BTW -- starczy lejek Virgin Mobile do takiego BLIKowania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Skończył się dzień moich urodzin. :) Dostałem kwiaty
    od dwóch osób. Jedna z nich kupiła mi białą orchideę
    (w szklance wysokiej na 47 cm -- to chyba za ubiegły rok) ciągnioną
    prosto z Depresji http://www.orchids4all.com/nl/1/home/ a od drugiej
    osoby dostałem polskiego storczyka w kolorze białym. :) [widocznie
    obie te osoby dobrze znały moje upodobania; nic w tym dziwnego, bo
    wspomniane tutaj trzy osoby stanowią swoistą trójjedność]

  • 4. Data: 2015-03-06 03:51:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > - odczytaj kod BLIK wyświetlony na ekranie telefonu,
    > - wprowadź go na stronie sklepu internetowego, w terminalu w sklepie stacjonarnym

    Nie mogłem dogadać się z bankomatem -- nie reagował na wciskanie przycisków.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'