eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK wyplata bez karty - problem › Re: BZWBK wyplata bez karty - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: tom <t...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK wyplata bez karty - problem
    Date: Sun, 22 Feb 2015 15:23:49 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 15
    Message-ID: <mccopk$16g$1@node1.news.atman.pl>
    References: <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: apn-95-40-199-177.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1424615029 1232 95.40.199.177 (22 Feb 2015 14:23:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Feb 2015 14:23:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610777
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-02-22 o 12:27, m...@g...com pisze:
    > Od kilku dni bezskutecznie próbuję wypłacić gotówkę w bankomacie bez karty
    (wiadomo, po co). W poprzednich miesiącach nie miałem z tym problemów.
    > Po wciśnięciu prawego dolnego klawisza, który raz jest opisany jako "wypłata BLIK",
    raz jako wypłata bez karty, pojawia się zawsze "wprowadz kod BLIK. Jeśli wpisze się
    ten 8-cyfrowy z SMSa, to po zaakceptowaniu znika. Próbowałem w 2 bankomatach. Pani z
    infolinii wczoraj powiedziała, że wczoraj lub dzis do mnie zadzwoni, ale cisza na
    razie. Też macie taki problem?
    >


    - uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wejdź do opcji BLIK (kafel dostępny
    na głównym ekranie),
    - odczytaj kod BLIK wyświetlony na ekranie telefonu,
    - wprowadź go na stronie sklepu internetowego, w terminalu w sklepie
    stacjonarnym lub w bankomacie i
    - potwierdź transakcję w telefonie.

    Czy po wpisaniu kodu w bankomacie, masz w telefonie polaczenie z
    internetem i otwarta aplikacje BLIK celem zatwierdzenia transakcji??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1