  • 11. Data: 2003-01-01 21:28:30
    Temat: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    MartaW wrote:
    > Prosze mi zdradzic, ktory to oddzial? Jezeli dobrze wnioskuje z
    > Panskiego usytuowanie geograficznego, to chodzi o oddzial warszawski
    > i to polozony na Zoliborzu.

    Akurat nie. III na Jasnej. Jeśli chodzi o obsługę (prywatne, firmowych
    nie mamy), to najlepsza jest p. Agnieszka, ale w ogóle to kojarzy mnie
    i mamę już cała obsługa, więc może i tędy (jak sugeruje Karol) droga
    do pełnej satysfakcji. Do nas dzwonią z oddziału, kiedy pojawią się
    jakieś problemy z wykonaniem przelewu (np. podpisałem przelew, a
    okazało się, że moje upoważnienie do mamy rachunku się skończyło, więc
    nie chcieli wyrzucić kwitków do kosza...).

    A co do numerów wg. NRB, to one naprawdę są już od miesięcy i od
    miesięcy były drukowane (oba) na każdym wyciągu, więc był czas,
    by klient dostrzegł i zanotował nowy numer. Nie wiem, jak to się
    ma do lokat, ale pewnie wg numeru umowy da się do niej dotrzeć.

    > ul.Kasprowicza. Karty wzorow podpisow gina nalogowo w oddziale przy
    > pl.Inwalidow po stronie zachodniej.

    Moje karty nie ginęły, raz tylko była wymiana (jak wprowadzono
    nowe formularze).

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 12. Data: 2003-01-01 21:37:07
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Zamiast przenosic sie, to moze na poczatek nalezy lepiej poznac sie z
    >obsluga.

    bsluga kurczy sie i zmienia. Niestety, za kazdym razem zastaje "za lada" kogo

    innego.

    >Zaczac od doradcy "firmowego" a potem dogadac sie z "prywatnym". Najlepiej
    >jakby to byla ta sama osoba.

    "Prywatny" mi sie nie przyda, bo nie mam w BZWBK prywatnego konta. "Firmowy"

    jest zmienny (albo noname).

    >Gorzej jak nie bedzie sie z kim dogadywac :-( lub "firma" nie lapie sie na
    >VIPa, czyli lepsze traktowanie.

    I o to chodzi. Nie zalapuje sie na VIPa.

    >Niezlym rozwiazaniem jest takze instalacja "Minibanku24" (i zaprzyjaznienie
    >sie z "wdrozeniowcem"). Kontakty z oddzialem sa wtedy ograniczone do
    >minimum.

    Korzystam z BZWBK24 (internetowy kanal dostepu). "Wdrozeniowiec" jest mi
    zupelnie zbedny. Mam zanotowane nazwisko najbardziej kompetentnego doradcy
    infolinii w Poznaniu i o niego prosze, gdy pojawiaja sie klopoty. Kontakty z
    oddzialem ograniczylam do minimum: bywam w nim rzadziej, niz zmienia sie tam
    wystroj wnetrza.

    >W ostatcznosci trzeba sie przenosic. Jezeli ma to byc ten sam bank, to
    >lepiej wybrac jakas filie gdzie jest malo pracownikow.

    No wlasnie. Mam nadzieje, ze pan Konrad mi cos doradzi.

    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2003-01-01 21:51:21
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >okazało się, że moje upoważnienie do mamy rachunku się skończyło, więc
    >nie chcieli wyrzucić kwitków do kosza...).

    Natychmiast sie tam przeprowadzam.

> [...]
    >by klient dostrzegł i zanotował nowy numer. Nie wiem, jak to się
    >ma do lokat, ale pewnie wg numeru umowy da się do niej dotrzeć.

    Czlonek rodziny wyciagow nie dostawal, bo z nich zrezygnowal (w koncu mialyby
    zawierac tylko informacje o dopisaniu odsetek). Na zestawieniach sporzadzanych
    podczas wczesniejszych wizyt w oddziale banku byly tylko "stare" numery (tj.
    numer umowy oraz subkonta).

    >Moje karty nie ginęły, raz tylko była wymiana (jak wprowadzono
    >nowe formularze).

    Moja karta (w I oddziale na Kasprowicza) akurat tez nigdy nie zginela, a
    wymiany przezylam dwie, obie bez bolu.

    Dzieki za wskazowke (dot. III oddzialu).

  • 14. Data: 2003-01-01 21:55:37
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Gorzej jak nie bedzie sie z kim dogadywac :-( lub "firma" nie lapie sie
    na

    > I o to chodzi. Nie zalapuje sie na VIPa.

    Małe obroty?

    > Korzystam z BZWBK24 (internetowy kanal dostepu).

    To do czego Ci jest jeszcze potrzebny czlowiek w oddziale?
    Chyba, ze do bardziej skomplikowanych operacji, ktorych nie ma w internecie.

    > No wlasnie. Mam nadzieje, ze pan Konrad mi cos doradzi.

    On ma w duzym oddziale.
    Sprobuj rozpracowac filie 4 oddzialu. Jest gdzies (ta filia) w blokach
    wzdluz Okopowej.
    Na stronach www powinien byc adres.

    Karol

  • 15. Data: 2003-01-01 22:05:26
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Małe obroty?

    Tylko szesciocyfrowe (VAtowiec, ale MP). Dla BZWBK to najwyrazniej za malo,
    zeby powaznie takiego/taka traktowac.

    >To do czego Ci jest jeszcze potrzebny czlowiek w oddziale?
    >Chyba, ze do bardziej skomplikowanych operacji, ktorych nie ma w internecie.

    Zeby zlikwidowac lokaty, od ktorych bank mnie odcial. Zeby zrobic przelew na
    kwote wieksza, niz ustalony limit token'a. Zeby odnowic karte Visa Businnes
    (nie odnowila sie sama, bo zmienil sie system informatyczny, tfu!). Zeby
    wykonac przelew zagraniczny.

    >Sprobuj rozpracowac filie 4 oddzialu. Jest gdzies (ta filia) w blokach
    >wzdluz Okopowej.
    >Na stronach www powinien byc adres.

    Rozejrze sie.
    Dziekuje

  • 16. Data: 2003-01-01 22:13:29
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Zeby odnowic karte Visa Businnes
    > (nie odnowila sie sama, bo zmienil sie system informatyczny, tfu!).

    Cenna informacja. Musze o tym pamietac.

    Dzieki.

    Karol

  • 17. Data: 2003-01-02 15:35:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński"

    > No popatrz, to tak, jak u mnie. :->

    ale nie informują w tym pismie ani na www o takim drobiazgu ze w ICBS nie ma
    dni wolnych i jak zlecenie stale ustawione bylo na 5 dzien miesiaca to z ta
    dtą z rachunku forsa zejdzie, tyle ze w droge pójdzie jak elixirem w dniu
    roboczym (w styczniu bedzie to np poniedzialek, 6 stycznia).
    Wolałbym żeby było tak jak kiedyś, gdy zadeklarowałem wykonanie zlecenia
    stałego przed dniem wolnym a teraz bank samowolnie przestawil mi to na
    placenie po dniu wolnym.
    *** blad ***