    From: "MartaW" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Date: Wed, 01 Jan 2003 23:05:26 +0100

    >Małe obroty?

    Tylko szesciocyfrowe (VAtowiec, ale MP). Dla BZWBK to najwyrazniej za malo,
    zeby powaznie takiego/taka traktowac.

    >To do czego Ci jest jeszcze potrzebny czlowiek w oddziale?
    >Chyba, ze do bardziej skomplikowanych operacji, ktorych nie ma w internecie.

    Zeby zlikwidowac lokaty, od ktorych bank mnie odcial. Zeby zrobic przelew na
    kwote wieksza, niz ustalony limit token'a. Zeby odnowic karte Visa Businnes
    (nie odnowila sie sama, bo zmienil sie system informatyczny, tfu!). Zeby
    wykonac przelew zagraniczny.

    >Sprobuj rozpracowac filie 4 oddzialu. Jest gdzies (ta filia) w blokach
    >wzdluz Okopowej.
    >Na stronach www powinien byc adres.

    Rozejrze sie.
    Dziekuje