  • 1. Data: 2008-01-23 14:26:19
    Temat: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    O ile dobrze kojrzę to już wczoraj mi wyskoczyło info "czy chce mieć
    hasło maskowane?". Z racji tego, że na razie walczę z 3D to sobie
    odpuściłem, żeby nie przesadzać ;)
    Ktoś jeszcze został zaszczycony czy to jakieś skutki uboczne walczenia z
    3D?

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-01-23 14:58:45
    Temat: Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fn7iqb$58p$2@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > odpuściłem, żeby nie przesadzać ;)
    > Ktoś jeszcze został zaszczycony czy to jakieś skutki uboczne walczenia z

    To może ja opiszę swoją przygodę z BZWBK i Allekartą (ale nie KK tylko
    debetówka) oraz hasłami maskowanymi.

    Wszystko było dobrze i fajnie aż do momentu kiedy nie zachciało mi się
    włączyć hasła maskowanego. Od momentu włączenia miałem ustawiczne problemy z
    logowaniem. Mimo że dobrze wpisywałem haslo, konto ciągle mi się blokowało.
    Raz działało raz pojawiał się błąd o błędnie wpisanych haśle. Ciągle
    musiałem dzwonić na ich infolinię i prosić o odblokowanie. Do tego jeszczę
    przy każdej próbie zmiany hasła - również konto się blokowało. Za każdym
    razem słyszałem tylko jedno "Pan źle wpisuje hasło!!". A ja wpisywałem
    dobrze. Po 2 miesiącach ciągłej szarpaniny poszedłem do oddziału i
    wypowiedziałem umowę. Nigdy więcej BZWBK.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2008-01-23 15:53:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 14:58, "emn" <e...@w...com> wrote:
    > Po 2 miesiącach ciągłej szarpaniny poszedłem do oddziału i
    > wypowiedziałem umowę. Nigdy więcej BZWBK.
    >
    > Pozdrawiam.

    Chyba blad lezy po twojej stronie.
    Zadnych problemow, z tym, ze od kilku lat korzystam z maskowanego w
    innym banku i przyzwyczailem sie do tej formy.

  • 4. Data: 2008-01-23 15:59:24
    Od: "emn" <e...@w...com>

    >Chyba blad lezy po twojej stronie.
    >Zadnych problemow, z tym, ze od kilku lat korzystam z maskowanego w
    >innym banku i przyzwyczailem sie do tej formy.

    Po mojej stronie na pewno nie było błędu. Zawsze wpisywałem hasło poprawnie.
    Mimo to konto się blokowało. Czasem było tak że próbowałem z 10 razy
    otrzymując cigle informację o błędzie logowania. W bzwbk jest tak że każdy
    ma 5 prób logowanie - później konto się blokuje. Jakie było moje zdziwienie
    jak za 11tym razem udało mi się zalogować ;)

    Podejrzewam że to jakiś błąd w ich systemie. Mi nie chciało się składać
    reklamacji więc zrezygnowałem.

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2008-01-23 21:39:09
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    emn pisze:

    > Po mojej stronie na pewno nie było błędu. Zawsze wpisywałem hasło
    > poprawnie. Mimo to konto się blokowało.

    Nie twierdzę, że nie może być błędu po stronie banku, ale na sobie
    stwierdziłem, że zbyt szybkie wpisywanie hasła powoduje generowanie
    błędu: jeśli np do wpisania są kolejne litery, to możesz nacisnąć
    literkę szybciej niż kursor przeskoczy do następnego okienka i znak
    nadpisze poprzedni. Na początku po włączeniu maskowanych haseł parę razy
    miałem błędy przy logowaniu, ale po powyższej obserwacji w zasadzie ani
    jednego.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 6. Data: 2008-01-23 21:48:42
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    emn pisze:

    > Podejrzewam że to jakiś błąd w ich systemie. Mi nie chciało się składać
    > reklamacji więc zrezygnowałem.

    Mi zablokowało konto, kiedy się dowiedziałem, że system nie zapisał
    mojego hasła z dużymi i małymi literami. Dopiero miła Pani na infolinii
    poradziła użyć małych liter...po odblokowaniu, użyłem porady i konto
    zadziałało.

    --
    iRiver T10 + PX100

  • 7. Data: 2008-01-24 05:19:08
    Temat: Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie has?a
    Od: roman k <K...@a...pl>

    > U?ywam has?? maskowanego przy logowaniu do serwisu.

    Ja też używam. Problmu z logowaniem nie mam, ale nie ciepię
    tego maskowania jak cholery.
    Chętnie bym z tego zrezygnował, tylko nie wiem jak.

    Pozdrowienia
    RomanK.

  • 8. Data: 2008-01-24 05:20:32
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    > O ile dobrze kojrz? to ju? wczoraj mi wyskoczy?o info "czy chce mie?
    > has?o maskowane?". Z racji tego, ?e na razie walcz? z 3D to sobie
    > odpu?ci?em, ?eby nie przesadza? ;)
    > Kto? jeszcze zosta? zaszczycony czy to jakie? skutki uboczne walczenia z
    > 3D?

    U?ywam has?? maskowanego przy logowaniu do serwisu. Na samym pocz?tku po
    dwukrotnym wpisaniu has?? otrzyma?em komunikat o b??dzie. B?d?c przekonanym,
    ?e do 3 razy sztuka zanim wklepa?em has?o ponownie pomy?la?em i okaza?o si?,
    ?e by? wci?ni?ty capslock. Od tego momentu nie mia?em ?adnych problem?w z
    has?em maskowanym czego i wszyskim ?ycz?.
    LemonR

  • 9. Data: 2008-01-24 07:08:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Jan 2008 06:19:08 +0100, roman k napisał(a):

    > Ja też używam. Problmu z logowaniem nie mam, ale nie ciepię tego
    > maskowania jak cholery.
    > Chętnie bym z tego zrezygnował, tylko nie wiem jak.

    Zadzwoń na partyline.

    Xenocide

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-01-28 15:56:22
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > odpuściłem, żeby nie przesadzać ;)
    > Ktoś jeszcze został zaszczycony czy to jakieś skutki uboczne walczenia z

    Zacheta do uzywania maskowanego haslo pojawila sie przed 3D.
    Poki co niezmienne wybieram "Dalej" . :)

    O moich przygodach z 3D juz kiedys pisalem - trzeba miec baaardzo duuuuzo
    uporu, zeby nie skorzystac z tej uslugi...