  • 11. Data: 2008-02-25 11:03:18
    Temat: Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła
    Od: 0...@g...com

    > To może ja opiszę swoją przygodę zBZWBKi Allekartą (ale nie KK tylko
    > debetówka) oraz hasłami maskowanymi.
    >
    > Wszystko było dobrze i fajnie aż do momentu kiedy nie zachciało mi się
    > włączyć hasła maskowanego. Od momentu włączenia miałem ustawiczne problemy z
    > logowaniem. Mimo że dobrze wpisywałem haslo, konto ciągle mi się blokowało.
    > Raz działało raz pojawiał się błąd o błędnie wpisanych haśle. Ciągle
    > musiałem dzwonić na ich infolinię i prosić o odblokowanie. Do tego jeszczę
    > przy każdej próbie zmiany hasła - również konto się blokowało. Za każdym
> [...]

    Jestem klientem BZWBK i mam identyczny problem jak Ty. Mam też już
    pewne podejżenia na temat błędu na stronie logowania, jednak zanim
    cokolwiek będę opisywać, chciałbym je najpierw zweryfikować. Żeby to
    zrobić, potrzebuję poznać odpowiedź na następujące pytanie: czy w
    haśle miałeś "." (kropkę)?

    Jeśli ktokolwiek jeszcze ma podobne problemy, proszę o odpowiedź.
    Wystarczy mi tylko jedna twierdząca odpowiedź na to pytanie.