eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła › Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "emn" <e...@w...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła
    Date: Wed, 23 Jan 2008 15:58:45 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <fn7kna$kpb$1@news.dialog.net.pl>
    References: <fn7iqb$58p$2@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-16360.lubin.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1201100330 21291 87.105.232.232 (23 Jan 2008 14:58:50
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jan 2008 14:58:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <fn7iqb$58p$2@news.dialog.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435919
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fn7iqb$58p$2@news.dialog.net.pl...
    >
    > O ile dobrze kojrzę to już wczoraj mi wyskoczyło info "czy chce mieć
    > hasło maskowane?". Z racji tego, że na razie walczę z 3D to sobie
    > odpuściłem, żeby nie przesadzać ;)
    > Ktoś jeszcze został zaszczycony czy to jakieś skutki uboczne walczenia z
    > 3D?
    >

    To może ja opiszę swoją przygodę z BZWBK i Allekartą (ale nie KK tylko
    debetówka) oraz hasłami maskowanymi.

    Wszystko było dobrze i fajnie aż do momentu kiedy nie zachciało mi się
    włączyć hasła maskowanego. Od momentu włączenia miałem ustawiczne problemy z
    logowaniem. Mimo że dobrze wpisywałem haslo, konto ciągle mi się blokowało.
    Raz działało raz pojawiał się błąd o błędnie wpisanych haśle. Ciągle
    musiałem dzwonić na ich infolinię i prosić o odblokowanie. Do tego jeszczę
    przy każdej próbie zmiany hasła - również konto się blokowało. Za każdym
    razem słyszałem tylko jedno "Pan źle wpisuje hasło!!". A ja wpisywałem
    dobrze. Po 2 miesiącach ciągłej szarpaniny poszedłem do oddziału i
    wypowiedziałem umowę. Nigdy więcej BZWBK.

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1