  • Data: 2008-01-24 05:20:32
    Temat: Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie has?a
    Od: "LemonR" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile dobrze kojrz? to ju? wczoraj mi wyskoczy?o info "czy chce mie?
    > has?o maskowane?". Z racji tego, ?e na razie walcz? z 3D to sobie
    > odpu?ci?em, ?eby nie przesadza? ;)
    > Kto? jeszcze zosta? zaszczycony czy to jakie? skutki uboczne walczenia z
    > 3D?

    U?ywam has?? maskowanego przy logowaniu do serwisu. Na samym pocz?tku po
    dwukrotnym wpisaniu has?? otrzyma?em komunikat o b??dzie. B?d?c przekonanym,
    ?e do 3 razy sztuka zanim wklepa?em has?o ponownie pomy?la?em i okaza?o si?,
    ?e by? wci?ni?ty capslock. Od tego momentu nie mia?em ?adnych problem?w z
    has?em maskowanym czego i wszyskim ?ycz?.
    LemonR