  • Data: 2008-01-23 21:39:09
    Temat: Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> szukaj wiadomości tego autora

    emn pisze:

    > Po mojej stronie na pewno nie było błędu. Zawsze wpisywałem hasło
    > poprawnie. Mimo to konto się blokowało.

    Nie twierdzę, że nie może być błędu po stronie banku, ale na sobie
    stwierdziłem, że zbyt szybkie wpisywanie hasła powoduje generowanie
    błędu: jeśli np do wpisania są kolejne litery, to możesz nacisnąć
    literkę szybciej niż kursor przeskoczy do następnego okienka i znak
    nadpisze poprzedni. Na początku po włączeniu maskowanych haseł parę razy
    miałem błędy przy logowaniu, ale po powyższej obserwacji w zasadzie ani
    jednego.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/