  • Data: 2008-01-23 15:59:24
    Temat: Re: BZWBK kk (Allekarta) jest maskowanie hasła
    Od: "emn" <e...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Chyba blad lezy po twojej stronie.
    >Zadnych problemow, z tym, ze od kilku lat korzystam z maskowanego w
    >innym banku i przyzwyczailem sie do tej formy.

    Po mojej stronie na pewno nie było błędu. Zawsze wpisywałem hasło poprawnie.
    Mimo to konto się blokowało. Czasem było tak że próbowałem z 10 razy
    otrzymując cigle informację o błędzie logowania. W bzwbk jest tak że każdy
    ma 5 prób logowanie - później konto się blokuje. Jakie było moje zdziwienie
    jak za 11tym razem udało mi się zalogować ;)

    Podejrzewam że to jakiś błąd w ich systemie. Mi nie chciało się składać
    reklamacji więc zrezygnowałem.

    pozdrawiam.