  • 1. Data: 2003-03-28 16:24:00
    Temat: BZWBK - bankowosc interentowa i SKANDAL!
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    w moim pieknym banku nie moge od wczoraj zrobic przelewow (i jeszcze kilka
    innych osob) - bo po wykonaniu juz wszystkich operacji i zatwierdzeniu
    "odpowiedzi tokena" dostaje komunikat - serwis czasowo niedostepny
    i dzieje sie tak od wczoraj i nie potrafia sobie ich INFORMATYCY z tym
    poradzic, bo to pewnie "problem zlozony"
    ma ktos pomysl co im zrobic i jak bardzo?
    chetnie poslucham rad

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 2. Data: 2003-03-28 17:26:03
    Temat: Re: BZWBK - bankowosc interentowa i SKANDAL!
    Od: "ktos" <vivacity@no_spam.poczta.fm>

    BZ WBK poinformowal mnie w liscie, ze zmieniaja system i beda problemy m.in.
    z przelewami. Na szczescie nie korzystam.

  • 3. Data: 2003-03-28 17:28:11
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
> [...]
    > poradzic, bo to pewnie "problem zlozony"
    > ma ktos pomysl co im zrobic i jak bardzo?

    Zmienic bank na inny?
    Kilka jest do wyboru....

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2003-03-28 17:30:54
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Zmienic bank na inny?
    > Kilka jest do wyboru....

    wlasnie w tym problem - ze juz nie ma na co zmienic:-(
    chyba ze cos przeoczylam

  • 5. Data: 2003-03-29 08:11:26
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > wlasnie w tym problem - ze juz nie ma na co zmienic:-(
    > chyba ze cos przeoczylam

    Wszystkich to nie testowalem wiec sie nie wypowiadam...
    Ale moze zalozyc dodatkowy rachunek w innym bezplatnym banku
    z dostepem przez Internet i tam trzymac czesc pieniadzy?
    Na takie wypadki bedzie jak znalazl...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-03-31 09:17:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ania"

    > wlasnie w tym problem - ze juz nie ma na co zmienic:-(
    > chyba ze cos przeoczylam

    ja tam polecam dwa - planet Fortisa z podpisem elektronicznym
    i e-Integrum BGZ z tokenem
    ale chwilowa niedyspozycją BZWBK24 bym sie nie zrazal mam z nimi na pienku
    za inne utrudnienia :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-31 09:30:47
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > ja tam polecam dwa - planet Fortisa z podpisem elektronicznym
    > i e-Integrum BGZ z tokenem
    > ale chwilowa niedyspozycją BZWBK24 bym sie nie zrazal mam z nimi na pienku
    > za inne utrudnienia :-)

    mam w mbanku - ale denerwuje mnie obsluga pod tytulem karta kodow czy takie
    cos...
    token to token:-)
    a fortisa - nie - mialam kiedys u nich konto jak jeszcze byli pierwszym
    polsko-amerykanskim - i bardzo sie do nich zrazilam i juz tak mi pozostalo
    ciagle jednak w rankingu - najlepszy do tej pory byl handlobank i bank
    handlowy....
    no coz co dobre szybko sie konczy:-(

    ps
    ciagle nie moge zrobic przelewow...

  • 8. Data: 2003-03-31 12:05:38
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > poradzic, bo to pewnie "problem zlozony"
    > ma ktos pomysl co im zrobic i jak bardzo?

    Zmienić Bank, np. na Lukasa (ja tak zrobiłem). Od tego czasu skończyły się
    wszystkie moje "bankowe" problemy. Bankomaty te same więc przyzwyczajeń nie
    będziesz musiała zmieniać.
    A za te klikanaście lub więcej złotych zaoszczędzonych co miesiąc można
    kupić jakąś prasę kobiecą, albo jakąś zabawkę dla dzieciaka.

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-03-31 14:08:47
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Zmienić Bank, np. na Lukasa (ja tak zrobiłem). Od tego czasu skończyły się
    jakos lukas mnie nie przekonuje (znajomy tam pracuje i juz sam ten fakt
    tworzy w moim umysle wizerunek tego banku:-)
    :-(

    > A za te klikanaście lub więcej złotych zaoszczędzonych co miesiąc można
    > kupić jakąś prasę kobiecą, albo jakąś zabawkę dla dzieciaka.

    hmmm - pudlo - podwojne pudlo:-)
    wolalabym sobie jakos gadzet do moich zabawek mechanicznych kupic:-))))

  • 10. Data: 2003-03-31 14:56:54
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > hmmm - pudlo - podwojne pudlo:-)
    > wolalabym sobie jakos gadzet do moich zabawek mechanicznych kupic:-))))

    Skoro tak lubisz. Czemu nie :-)

    Jesli o mnie chodzi to oszczędzam na zmianie banku jakieś 15-20 zł
    mieszięcznie. Za to po roku to już można troszkę paliwa kupić. Nawet przy 15
    zł daje to 180 zł rocznie co przy obecnych cenach paliwa jest równoważne
    około 55 litrom benzynki. Jedno tankowanie za darmo.

    Piotrek