  • 1. Data: 2010-10-23 10:03:24
    Temat: BZWBK KONTO OSZCZEDNOSCIOWE
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam krótkie pytanko do konta oszczędnościowego.
    Czy w ramach bezpłatnych przelewów z tego konta można zrobić
    2 przelewy tzn. jeden "na rachunek w BZ WBK" i drugi "na rachunek
    w innym banku", czy tylko jeden przelew niezależnie gdzie.

    5. Realizacja przelewu złożonego za pośrednictwem usług bankowości
    elektronicznej BZWBK24:

    1) na rachunek w BZ WBK
    a) pierwszy w miesiącu kalendarzowym: Bez opłat
    b) każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym 5,00 zł

    2) na rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organów
    podatkowych
    a) pierwszy w miesiącu kalendarzowym Bez opłat
    b) każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym 8,00

    Damian

  • 2. Data: 2010-10-23 13:38:06
    Temat: Re: BZWBK KONTO OSZCZEDNOSCIOWE
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > podatkowych
    > a) pierwszy w miesiącu kalendarzowym Bez opłat
    > b) każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym 8,00

    -------------------
    na 100% ci nie potwierdze, ale wydaje mi sie, ze traktuja to osobno tak jak
    wyplate w placowce. sprobuj potwierdzic to na infolinii, chyba tak bedzie
    najprosciej.

  • 3. Data: 2010-10-24 17:20:08
    Od: Jason Bourne <m...@g...com>

    On 23 Paź, 12:03, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > podatkowych
    > a) pierwszy w miesiącu kalendarzowym           Bez opłat
    > b) każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym    8,00

    Jeden, niezależnie od kierunku przelewu.

  • 4. Data: 2010-10-24 17:25:17
    Od: b...@o...pl

    > Jeden, niezależnie od kierunku przelewu.

    żródłem wiedzy jest placówka, infolinia czy wyciąg bankowy,
    na którym dokonano obciążenia za drugą operację?