  • Data: 2002-01-04 19:10:56
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: r...@w...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > jednak zapytać, czy ktoś z
    > konta w e-banku.

    > potrafiono mi powiedzieć, na
    > jest właścicielem tego
    >
    > Ehh powinni to wiedzieć....na konto Rejonowego
    > Urzędu Poczty. Możesz nawet w internecie znależć
    > jak jest w twoim mieście, rejonie np. wpisz w
    > wyszukiwarce takie hasło "rejonowy urząd poczty"
    > +nazwa twojego miasta.

    Dzięki. Mam już adres. Spróbuję tam w poniedziałek zadzwonić.
    A swoją ścieżką to ciekawe, co miesiąc opłacam rozmaite rachunki i
    abonamenty i nie znalazłem żadnego!! , w którym nie byłoby jednoznacznie
    napisane na czyją rzecz następuje wpłata; wraz z adresem i telefonem
    kontaktowym. Tylko abonament za RTV jest "domyślny". Można by pomyśleć, że
    to jakaś spółka córka na Bermudach ;-)