  • 1. Data: 2002-04-12 07:51:45
    Temat: BSKonline coraz bardziej offline
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    ING BSK coraz bardziej "udoskonala" system BSKonline. Np. zrezygnowano z
    wysylania przelewow zleconych wczesniej, ktore wychodzily niedawno I sesja
    Elixiru. WSZYSTKIE przelewy wychodzace z BSK a zlecone za pomoca BSKonline
    wychodza obecnie II sesja i tylko II sesja. W ten sposob system laczy sie z
    centrum przetwarzajacym dane raz dziennie. Najpierw nie bylo ksiegowania
    przychodzacego III Eliksiru, pozniej wylaczono wysylanie III Eliksirem a
    teraz zrezygnowano tez z wysylania I Eliksirem. Podejrzewam ze I Eliksiru
    przychodzacego tez nie beda uwidaczniac on-line... Czyli wyszlo na to ze
    jesli chodzi o przelewy to BSKonline jest online tylko w ciagu II sesji
    Elixiru.

    D.

  • 2. Data: 2002-04-12 09:35:45
    Temat: Odp: BSKonline coraz bardziej offline
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    Właśnie zauważyłem to samo. Kolejny krok to chyba przejście wyłącznie na
    Sybir .
    Jestem coraz bardziej zniesmaczony kolejnymi " udoskonaleniami " w BSK .
    Mam tam konto od lat i do niedawna byłem w zasadzie zadowolony , ale
    ich kolejne posunięcia powodują , że bank staje się po prostu "
    nieprzyjazny ".
    Trzyma mnie tam jeszcze limit zadłużenia oraz długa i dobra historia
    rachunku , ale myślę , że jeszcze jeden krok przeciwko klientom , a i to nie
    zatrzyma mnie przed ucieczką .

    pozdr. eha

  • 3. Data: 2002-04-12 11:06:21
    Temat: Re: BSKonline coraz bardziej offline
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przychodzacego III Eliksiru, pozniej wylaczono wysylanie III Eliksirem a
    > teraz zrezygnowano tez z wysylania I Eliksirem.

    przepraszam, ale skad informacje o wylaczeniu 1ej sesji Elixiru z bskonline?
    jesli to sie potwierdzi to uciekam.
    20pln m-c za rachunek przy takich ograniczeniach to przesada!

    radek

  • 4. Data: 2002-04-12 16:07:59
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rad'ek" <A...@p...fm> napisał w wiadomości
    > przepraszam, ale skad informacje o wylaczeniu 1ej sesji Elixiru z
    bskonline?
    > jesli to sie potwierdzi to uciekam.
    > 20pln m-c za rachunek przy takich ograniczeniach to przesada!

    Z autopsji.
    Potwierdzam to co opisał autor wątku, choć mnie to mało rusza

  • 5. Data: 2002-04-15 09:44:36
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    BSKonline

    > przepraszam, ale skad informacje o wylaczeniu 1ej sesji Elixiru z

    z doswiadczenia. Zlecam przelew kilka dni temu i rano o 9 w dniu przelewu
    widze pieniadze lezace jeszcze na koncie. Kiedys znikaly kolo 6 rano.

    D.