  • 11. Data: 2002-02-24 20:05:39
    Temat: Re: BSK Online i Opera
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    . : : Krzysztof : : . napisał(a):

    > nie, ale nie placz jak cos nie dziala. Do banku wlaczyc IE
    > i po klopocie.

    Wiesz co IE robi z rejestrem w Windows? O ile go powieksza????
    Opera jest swietna przegladarka, sam jej uzywam i szlag mnie
    trafia gdy widze stronki ktore poprawnie dzialaja tylko pod
    IE...

    --
    Faraon Nieprzyjazny
    Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...

  • 12. Data: 2002-02-24 21:54:54
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    Użytkownik "Jarek Piórkowski" <J...@p...fm> napisał w wiadomości
    > PS. Taki przydatny link... -> http://www.opera.com/docs/specs/

    no ladnie, swego czasu jak robilem www to nie pozycjonowala dobrze obrazkow,
    klopoty z kodowaniem itp. ie dziala idealnie.

  • 13. Data: 2002-02-24 21:55:39
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego Opera to knot?

    napisalem ponizej (no i chyba platna tez minus) tyczy siestarszych wersji,
    byc moze juz poprawiono to.

  • 14. Data: 2002-02-24 21:56:24
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    Użytkownik "Faraon" <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org> napisał w
    wiadomości news:Xns91BFD6BDA693Cfaraon@153.19.253.204...

    > Wiesz co IE robi z rejestrem w Windows?

    wali mnie to :) wsio dziala szybko i ok wiec ?

    > Opera jest swietna przegladarka, sam jej uzywam i szlag mnie
    > trafia gdy widze stronki ktore poprawnie dzialaja tylko pod
    > IE...

    a sa napisane w jakims specjalnym jezyku ?

  • 15. Data: 2002-02-24 21:56:47
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A pod linuksem ?

    emualatorki sa windowsa itp - mozna afiar odpalic.

  • 16. Data: 2002-02-24 23:23:43
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    . : : Krzysztof : : . napisał(a):

    > wali mnie to :) wsio dziala szybko i ok wiec ?

    No to gratuluje dobrego samopoczucia... Ale pewnie sie domyslasz
    ze gdyby nie taki rozdymany rejestr to wszystko mogloby dzialac
    jeszcze szybciej?

    > a sa napisane w jakims specjalnym jezyku ?

    Nie. Sa napisane w HTML ale niezgodnie z zaleceniami W3
    Consortium. Najlepszy jest fakt ze w pracach w3c nad
    standaryzacja html bierze udzial takze Microsoft Corp. ktory
    rownoczesnie wprowadza swoje niestandartowe rozwiazania do
    browserow...

  • 17. Data: 2002-02-25 07:38:22
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2002 22:56:47 +0100,
    osoba podpisana: . : : Krzysztof : : . <krzys-iek@______wp.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > emualatorki sa windowsa itp - mozna afiar odpalic.

    Legalnie ?(Bez kupownia WinXX?)

    KJ

    --
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 18. Data: 2002-02-25 12:47:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sun, 24 Feb 2002 22:55:39 +0100, w
    <a5bngl$qpj$2@news.tpi.pl>, ". : : Krzysztof : : ."
    <krzys-iek@______wp.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > napisalem ponizej (no i chyba platna tez minus) tyczy siestarszych wersji,
    > byc moze juz poprawiono to.

    Poniżej nic nie ma Twojego, płatna również nie jest.

  • 19. Data: 2002-02-26 01:53:57
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    Użytkownik "Faraon" <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org> napisał w
    wiadomości news:Xns91C043053DA0faraon@153.19.253.204...
    > No to gratuluje dobrego samopoczucia... Ale pewnie sie domyslasz
    > ze gdyby nie taki rozdymany rejestr to wszystko mogloby dzialac
    > jeszcze szybciej?

    moze tak moze nie, mam dobry komp i nie marudze :)

> [...]
    > standaryzacja html bierze udzial takze Microsoft Corp. ktory
    > rownoczesnie wprowadza swoje niestandartowe rozwiazania do

    ale nie przeskoczysz tego, trudno. Tysiace witryn moze ci sie zle wyswietlic
    i nie zmienisz tego. Tak to juz jest z monopolem. Ale jako klient banku masz
    prawo do zgloszenia problemu. A np program zus platnika - byl kiedys tylko
    pod windowsy, coz tak juz jest w tym zyciu.

  • 20. Data: 2002-02-26 01:55:35
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    > Legalnie ?(Bez kupownia WinXX?)

    a to juz jak chcesz.