  • 1. Data: 2002-02-23 13:19:23
    Temat: ?!
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=61

    W związku z poszerzeniem oferty w nocy z niedzieli na poniedziałek (24/25
    lutego) wystąpi przerwa w funkcjonowaniu systemów komputerowych konta
    Inteligo.
    Przepraszamy za utrudnienia.

    Czy ktos wie czego to poszerzenie oferty bedzie dotyczylo ? Mam nadzieje, ze
    to bedzie cos wiecej niz linia kredytowa ... ;))

    |-|()|_|()

  • 2. Data: 2002-02-23 14:37:19
    Temat: Re: ?!
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Ridah" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie czego to poszerzenie oferty bedzie dotyczylo ? Mam nadzieje,
    ze
    > to bedzie cos wiecej niz linia kredytowa ... ;))

    będą czyścić konta ;-)

    Pozdry

  • 3. Data: 2002-02-23 15:31:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sat, 23 Feb 2002 14:19:23 +0100, w
    <a584t6$kd2$1@infinity.net.pl>, "Ridah" <r...@i...net.pl>
    napisał(-a):

    > Czy ktos wie czego to poszerzenie oferty bedzie dotyczylo ? Mam nadzieje, ze
    > to bedzie cos wiecej niz linia kredytowa ... ;))

    Zapewne wprowadzają zapowiedziany nowy cennik w życie :))).

  • 4. Data: 2002-02-23 16:55:32
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze g...@p...com:

    > będą czyścić konta ;-)

    To by było raczej zwężenie ofery :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 5. Data: 2002-02-23 17:29:01
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Poszerzą szerokość rubryki "opłaty" w taryfie opłat i prowizji.

    --
    Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
    j...@p...pl

  • 6. Data: 2002-02-23 19:13:55
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Ridah <r...@i...net.pl> wrote:
> [...]

    > Czy ktos wie czego to poszerzenie oferty bedzie dotyczylo ? Mam nadzieje, ze
    > to bedzie cos wiecej niz linia kredytowa ... ;))

    pewnie zmienia formularz pomocy po zalogowaniu na taki z mozliwoscia napisania
    dwa razy dluzszego maila ;)

    albo dorobia link do zamowienia promocyjnej Pizzy de Hutt z mapa promocji.

    powaznie sprawe ujmujac nie liczylbym na to, ze w dzisiejszych czasach
    ktokolwiek (a juz najmniej Inteligo) nowy produkt zaczalby wprowadzac od
    wprowadzenia a nie od akcji promocyjnej...

    pozdrawiam

    romekk