  • 1. Data: 2002-02-23 14:31:36
    Temat: BZWBK??
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Dzisiaj wyplacilem pare zloty z bankomatu WBK. Minelo juz 5 godzin a w WBK24
    nadal nie ma tej transakcji?? Czy to oznacza ze jest cos "nie tak" z moim
    WBK24 czy tez poprostu transakcje dokonane w sobote pojawiaja sie dopiero w
    poniedzialek??

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-02-23 14:52:05
    Temat: Re: BZWBK??
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > WBK24 czy tez poprostu transakcje dokonane w sobote pojawiaja sie dopiero

    WBK tak ostatnio ma ze nie rejestruje od razu. Prawdopodobnie bedzie w
    poniedzialke - sprawdz jakie masz saldo dostepne.
    Oczywiscie zaksieguje z data poniedzialkowa a data operacji bedzie z
    dzisiaj.

    Tak jest np 19 - wyplacilem i zaksiegowane zostalo praktycznie od razu.
    Platnosc karta 12, ksiegowanie 13go.
    Ale mam tez data operacji 22 styczen, ksiegowane.. 28 stycznia :)
    albo 28 .01 - 05.02
    Dlatego -czekaj do poniedzialku

  • 3. Data: 2002-02-23 15:25:53
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>