  • 21. Data: 2002-04-05 15:11:40
    Temat: Re: BSK Online?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "TomEr" napisał w wiadomości

    > jezeli chodzi o BSKOnLine za 7zl masz wszystkie przelewy gratis a kolego
    > "jo44" bredzi glupoty lub nie na temat
    >
    > polecam http://www.ing.pl/u235/navi/49457
    >
    > napewno znajdziesz pod tym adresem wszystkie odpowiedzi dot. cen
    >
    > pzdr
    > TomEr

    > BSK?

    Nie wiem jak to tu wyjdzie, ale to są dwa wiersze z historii
    mojego rachunku.

    2002-03-28
    2002-03-28 -7,00 - ING Bank Śląski S.A. Prowizja za prowadzenie rach
    2002-03-28
    2002-03-28 -1,50 - ING Bank Śląski S.A. OPŁATA-PRZEL.ZEWN. BSKOnLine

  • 22. Data: 2002-04-05 15:22:40
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś niezwykle źle poinformowany, i to w dodatku w warunkach recydywy.
    > Rozumiem że kochasz BPHPBK (chociaż jako długoletni klient PBK nie
    > wiem za co), ale nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Przepraszam bardzo, ale jestem niezwykle dobrze poinformowany,
    bo właśnie otrzymałem wyciąg (a widać to także w historii rachunku)
    że zostałem skasowany na 1,50 za przelew zewnętrzny BSKOnline.
    Dopóki mi to nie zniknie z mojego rachunku, będe twierdził,
    niezależnie od tego co jest w tabeli prowizji, że przelewy są płatne
    w BSK Online. Wiem też, że poprzednio tego nie było, bo
    korzystałem z konta prawie 3 lata.

    Jeśli znajdujesz inne wytłumaczenie poniższego fragmentu, to chętnie
    posłucham.

  • 23. Data: 2002-04-05 17:19:45
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Fri, 5 Apr 2002 17:22:40 +0200, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 2002-03-28
    > 2002-03-28 -1,50 - ING Bank Śląski S.A. OPŁATA-PRZEL.ZEWN. BSKOnLine

    drogi jo44.
    fajnie bardzo, ze nie interesuje cie tabela oplat i prowizji.
    ja jednakze, gdyby naliczono mi oplate niezgodnie z tabela oplat i
    prowizji nie przyjalbym spokojnie do wiadomosci, ze rzeczywiste
    prowizje nijak sie maja do oficjalnej TOIP, lecz zlozylbym reklamacje,
    co i tobie polecam. no chyba ze przelew skladales w oddziale a masz
    pakiet plus - wtedy 1,50 jest jak najbardziej prawidlowe.

    pisanie na podstawie jednej wlasnej prowizji, ze w BSK przelewy w
    takiej sytuacji sa platne, gdy dla 100 tysiecy innych klientow nie sa,
    jest nie w porzadku.

    btw - pisales jakis czas temu odnosnie BPH: poczekajcie do kwietnia,
    sami zobaczycie.
    przypomne, ze juz jest kwiecien. czy mozesz zdradzic co i kiedy
    zobaczymy takiego, ze powali nas na kolana?

    PGR

  • 24. Data: 2002-04-05 18:04:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Apr 2002 17:22:40 +0200, w <a8kfg3$69a$1@korweta.task.gda.pl>,
    "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    > niezależnie od tego co jest w tabeli prowizji, że przelewy s? płatne
    > w BSK Online. Wiem też, że poprzednio tego nie było, bo

    A co mnie obchodzi Twój wyciąg?
    Idź i zareklamuj.
    I nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Albo załóż sobie konto w mBanku -- tam takich błędów nie robią.

  • 25. Data: 2002-04-05 18:06:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Apr 2002 17:00:42 +0200, w <a8ke6t$14p$1@korweta.task.gda.pl>,
    "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" < napisał w wiadomo?ci > > ostatnio 1,50 .

    > Cos kOLEGO u cIEBIE słabo już i z czytaniem.
    > Napisałem: przelew w Sez@mie kosztuje tu zero złotych.
    > Zero to znaczy zero.

    To raczej u Ciebie coś słabo z czytaniem.
    Napisałem, że nic dziwnego, że kosztuje zero. Przy takich prowizjach
    każda inna kwota byłaby nieporozumieniem.

  • 26. Data: 2002-04-05 18:43:37
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

> [...]
    > 2002-03-28
    > 2002-03-28 -1,50 - ING Bank Śląski S.A. OPŁATA-PRZEL.ZEWN. BSKOnLine

    Mogę ci tylko zalecić lekturę wyciągu z TOiP dla posiadaczy Pakietów,
    rozsyłanego w marcu:
    http://ciemnogrod.net/pjo/Page2.gif
    albo zmian w TOiP
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/indywidualni.pdf
    albo cała TOiP:
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/tab_det.pdf

    Jak na mój gust, to przyczyną obciążenia na 1,50 może być to że masz
    nie Konto z Lwem tylko Pakiet Plus, przelew zrobiłeś w oddziale nie w
    BSKOnline (bo w BSKOnline zapłaciłbyś 0,50 zł).
    Jeżeli jest inaczej - idź do oddziału z reklamacją.
    Ja mam Konto z Lwem w którym za przelewy nic nie płacę. Też dostałem dziś
    wyciąg.
    BTW: to na mój post o BPH odpisałeś: "poczekaj do kwietnia".
    Ot i doczekałem - zdaje się nie ja jeden. Rozumiem, że mamy czekać dalej?

    pozdrowienia,
    Bogdan

  • 27. Data: 2002-04-05 19:00:22
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Jeśli chodzi o ścisłość :

    Od 1 marca rozróżniają dwa rodzaje kont w prowizjach (wprowadzili je wcześniej)
    - jeśli masz stare tzw pakiety to niezależnie od typu (opłaty) płacisz
    prowizję za przelew do innego banku,
    - jeśli masz konto z "lwem" to już od 7 złotych nie ma prowizji
    za przelew do innego banku.

    Zmień na lwa (bez dodatkowych opłat).

    Pozdrawiam
    Bartek I

  • 28. Data: 2002-04-07 16:51:01
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Może mam wyciąg podesłać???
    > Jak byk stoi:  7,00 - prowizja za prowadzenie rach
    >                      1,50 - OPŁATA-PRZEL.ZEWN. BSKOnLine

    Lepiej poczytaj TOiP.
    Ja robię od paru lat ok 10 przelewów miesięcznie.
    kosztuje mnie to 7zł.
    Zdzierstwo, fakt, kiedyś kosztowało 3 zł
    (jak jeszcze żadnym bankom się o ibankingu nie śniło, w HomeCashu)
    Ale za to mam co miesiąc piękny wyciąg
    i potwierdzenie każdej operacji na osobnych świstkach)
    A do BPH się już nie przekonam
    chociaż by sobie jeszcze parę literek do nazwy przykleił.
    PS