  • 1. Data: 2002-04-04 12:30:02
    Temat: Re: Multibank w Krakowie
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <S...@c...krakow.pl>
    napisał w wiadomości news:3CAC53AB.E3E2FAE3@cyfronet.krakow.pl...
    > Moze to nie zaden news, ale wlasnie sie dowiedzialem ze na 26 IV 2002
    > planuja otwarcie oddzialu w Krakowie na ul. Straszewskiego

    To jest dosc mily news. Choc lokalizacja taka sobie..

  • 2. Data: 2002-04-04 13:22:51
    Temat: Multibank w Krakowie
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 3. Data: 2002-04-04 15:46:50
    Od: "Justyna Kawecka" <j...@w...pl>

    Co tam mają otworzyć!!!

  • 4. Data: 2002-04-04 16:40:08
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

    Subject: Re: Multibank w Krakowie

    > Co tam mają otworzyć!!!

    popatrz na tytul

    gren

    Cala reszta to pikus. Reality show bez cenzury. W Internecie.
    >>> http://link.interia.pl/f1588

  • 5. Data: 2002-04-09 20:58:45
    Od: "News" <j...@i...pl>

    > Moze to nie zaden news, ale wlasnie sie dowiedzialem ze na 26 IV 2002
    > planuja otwarcie oddzialu w Krakowie na ul. Straszewskiego
    Coś chyba nie bardzo... nie tak dawno w GW było ogłoszenie dlą chetnych
    do pracy i z tego co się orientuję, to chyba nawet jeszcze nie było tych
    rozmów,
    a szkolenie trwa u nich 2 mc... więc mozna doliczyć do tej daty jakieś 3
    miechy
    i lipiec będzie całkiem realnym terminem ;-)

  • 6. Data: 2002-04-09 21:27:16
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "News" <j...@i...pl> wrote in message news:a8vlhm$bj$3@news.tpi.pl...
> [...]
    > miechy
    > i lipiec będzie całkiem realnym terminem ;-)

    Z tego co wiem, w Krakowie mają być dwa oddziały Multi. Może więc do
    pierwszego mają już obsadę?