  • 1. Data: 2002-04-04 12:48:21
    Temat: BSK Online?
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy w BSK on-line na rachunku dla klientow indywidualnych pobierane sa
    prowizje od przelewow? Jesli tak to jak to sie ma do darmowych przelewow w
    BPH Sezam?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-04-04 12:59:59
    Temat: Re: BSK Online?
    Od: "PATRYK" <P...@I...PL>

    To zależy od konta jakie posiadasz...

  • 3. Data: 2002-04-04 13:04:25
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "PATRYK" <P...@I...PL> napisał w wiadomości
    > To zależy od konta jakie posiadasz...

    zwyczajny ROR
    a jakie sa warianty, bo panie z infolini cos mieszaja... ;))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2002-04-04 13:13:52
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > zwyczajny ROR
    > a jakie sa warianty, bo panie z infolini cos mieszaja... ;))
    Jak płacisz 4z/m to przelewy na rach w innych bankach kosztują 1 zł,
    a jak 7z/m (lub więcej) to nie kosztują.
    Z BPH uciekłem w popłochu kilka lat temu więc nie jestem pewien,
    ale ztcs jest chyba drożej (11 czycoś)
    PS

  • 5. Data: 2002-04-04 13:15:14
    Od: "PATRYK" <P...@I...PL>

    wszystko jest w tabeli opłata i prowizji....

    www.ing.pl oferta rachunki/karty

    powodzenia

  • 6. Data: 2002-04-04 13:47:09
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > wszystko jest w tabeli opłata i prowizji....
    >
    > www.ing.pl oferta rachunki/karty

    Musialbym pol dnia siedziec, aby przestudiowac te oferte, a nie mam czasu.
    Interesuja mnie 2 rzeczy: ile oplata miesieczna, ile przelewy w bsk on-line
    Czy to trudne pytanie? Dla pan w infolinii, tak ;)))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2002-04-04 13:57:52
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    > Czy w BSK on-line na rachunku dla klientow indywidualnych pobierane sa
    > prowizje od przelewow? Jesli tak to jak to sie ma do darmowych przelewow w
    > BPH Sezam?

    a jak sie ma miec? :)
    przeciez to 2 rozne banki...

  • 8. Data: 2002-04-04 14:47:04
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Czy w BSK on-line na rachunku dla klientow indywidualnych pobierane sa
    > prowizje od przelewow? Jesli tak to jak to sie ma do darmowych przelewow w
    > BPH Sezam?

    Źle to się ma.

  • 9. Data: 2002-04-04 14:52:33
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...

    > Jak płacisz 4z/m to przelewy na rach w innych bankach kosztują 1 zł,
    > a jak 7z/m (lub więcej) to nie kosztują.
    > Z BPH uciekłem w popłochu kilka lat temu więc nie jestem pewien,
    > ale ztcs jest chyba drożej (11 czycoś)

    Cos za szybko uciekałes i z tego pędu pomieszało Ci się trochę.
    Ja miałem w BSK konto za 7 złotych - przelew u nich kosztował mnie
    ostatnio 1,50 . Zlikwidowałem to szczęście i jestem w BPH PBK.
    Przelew w Sez@mie kosztuje tu zero złotych i to niezależnie
    od koloru Sez@ma.

  • 10. Data: 2002-04-04 15:00:03
    Od: "Jaroslaw H." <j...@k...com.pl>

    Ja mam w ING z oplata miesieczna 7 zl i przelewy w bsk Online mam za darmo

    jh