  • 11. Data: 2002-04-04 15:12:12
    Temat: Re: BSK Online?
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Jaroslaw H." <j...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a8hppj$hhl$1@news.onet.pl...
    > Ja mam w ING z oplata miesieczna 7 zl i przelewy w bsk Online mam za darmo
    >
    > jh

    Twoja odpowiedz jest interesujaca, szczegolnie biorac pod uwage wypowiedz
    Kolegi Jo44: <<< Cos za szybko uciekałes i z tego pędu pomieszało Ci się
    trochę.
    Ja miałem w BSK konto za 7 złotych - przelew u nich kosztował mnie ostatnio
    1,50 >>>

    Czy ktos w koncu potrafi obiektywnie stwierdzic ile kosztuja przelewy w BSK?
    W BPHu wiem, ze sa za darmo.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 12. Data: 2002-04-04 15:13:18
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > >
    > Źle to się ma.

    Wlasnie zastanawiam sie nad zmiana BPHu, myslalem ze darmowe przeley to
    rorma (via Sezam w BPHu) ale widze, ze nie do konca...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 13. Data: 2002-04-04 15:41:48
    Od: "TomEr" <t...@n...spam.silesianet.pl>

> [...]
    > trochę.
    > Ja miałem w BSK konto za 7 złotych - przelew u nich kosztował mnie
    ^^^^^^^^^^
    jezeli chodzi o BSKOnLine za 7zl masz wszystkie przelewy gratis a kolego
    "jo44" bredzi glupoty lub nie na temat

    polecam http://www.ing.pl/u235/navi/49457

    napewno znajdziesz pod tym adresem wszystkie odpowiedzi dot. cen

    pzdr
    TomEr

  • 14. Data: 2002-04-04 15:51:17
    Od: "Jaroslaw H." <j...@k...com.pl>

    Moze zalezy do standartu konta- ja mam Standart 2 i robilem ostatnio kilka
    przelewow i nie widze aby zaczeli prac a to pieniazki. Sprawdzilem ten w
    tabeli oiplat to przy tym koncie przelewy e-bank( BSKonLine i HaloSlaski) sa
    za darmo

    jh

  • 15. Data: 2002-04-04 16:24:59
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Cos za szybko uciekałes i z tego pędu pomieszało Ci się trochę.
    > Ja miałem w BSK konto za 7 złotych - przelew u nich kosztował mnie
    > ostatnio 1,50 .

    Z konta w Lwem za 7 zł przelewy SĄ DARMOWE.

    > Zlikwidowałem to szczęście i jestem w BPH PBK.
    > Przelew w Sez@mie kosztuje tu zero złotych i to niezależnie
    > od koloru Sez@ma.

    Pewnie. Sam dostęp do Sezama kosztuje więcej niż konto z Lwem.

    Bogdan

  • 16. Data: 2002-04-04 16:29:18
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Źle to się ma.

    Jesteś niezwykle źle poinformowany, i to w dodatku w warunkach recydywy.
    Rozumiem że kochasz BPHPBK (chociaż jako długoletni klient PBK nie
    wiem za co), ale nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Bogdan

  • 17. Data: 2002-04-05 13:24:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 4 Apr 2002 16:52:33 +0200, w
    <a8hpbj$e0d$1@korweta.task.gda.pl>, "jo44" <j...@f...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Cos za szybko uciekałes i z tego pędu pomieszało Ci się trochę.
    > Ja miałem w BSK konto za 7 złotych - przelew u nich kosztował mnie
    > ostatnio 1,50 .

    Bzdura. Konta pow. 6zł są darmowe "od zawsze".

    > Zlikwidowałem to szczę?cie i jestem w BPH PBK.

    Zamienił stryjek...

    > Przelew w Sez@mie kosztuje tu zero złotych i to niezależnie
    > od koloru Sez@ma.

    Nic dziwnego, przy takich prowizjach...

  • 18. Data: 2002-04-05 15:00:42
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" < napisał w wiadomości > > ostatnio 1,50 .

    > Nic dziwnego, przy takich prowizjach...

    Cos kOLEGO u cIEBIE słabo już i z czytaniem.
    Napisałem: przelew w Sez@mie kosztuje tu zero złotych.
    Zero to znaczy zero.

  • 19. Data: 2002-04-05 15:06:01
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Z konta w Lwem za 7 zł przelewy SĄ DARMOWE.

    Może mam wyciąg podesłać???
    Jak byk stoi: 7,00 - prowizja za prowadzenie rach
    1,50 - OPŁATA-PRZEL.ZEWN. BSKOnLine

  • 20. Data: 2002-04-05 15:08:36
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    ostatnio
    > 1,50 >>>
    >
    > Czy ktos w koncu potrafi obiektywnie stwierdzic ile kosztuja przelewy w

    Ja tam mam na wyciągu czrno na białym: prowadzenie 7,00
    OPŁATA-PRZEL.ZEWN. BSKOnLine - 1,50.