  • 1. Data: 2002-04-04 12:00:07
    Temat: wplata na konto
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    Witam.
    Mam pytanie co do wplat na konto bankowe.

    Czy konieczne jest aby wplacajacy wplacajac cos na konto w banku, przekazem
    pocztowym podawal dane (imie,nazwisko) wlasciciela konta?
    To samo pytanie odnosnie adresu.

    Na przekazie pocztowym jest pole na numer rachunku odbiorcy - to nie
    wymaga wyjasnien, natomiast zastanawia mnie pole "nazwa odbiorcy".

    Czy moge tam wpisac dane baku i czy to wstarczy?

    Np. Nazwa odbiorcy: "GucioBank S.A."

    Czy trzeba "Nazwa odbiorcy: Jan Kowalski",
    czy moze jeszcze inaczej? ;)

    Dziekuje za odpowiedz i prosze o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2002-04-04 12:32:41
    Temat: Re: wplata na konto
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > Czy konieczne jest aby wplacajacy wplacajac cos na konto w banku,
    przekazem
    > pocztowym podawal dane (imie,nazwisko) wlasciciela konta?
    > To samo pytanie odnosnie adresu.

    Ja podawalem bez adresu i bylo OK. Podanie jednak pelnych danych lezy w
    interesie nadawcy, bowiem w razie problemow z doreczeniem lub jakas pomylka
    stoisz na lepszej pozycji przy reklamacji.

    Inna sprawa, ze czesto adres moze byc niewlasciwy i tez dojdzie.

  • 3. Data: 2002-04-05 16:34:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 4 Apr 2002 14:00:07 +0200, "Jarek Granat"
    <j...@a...lublin.pl> wrote:

    >Czy moge tam wpisac dane baku i czy to wstarczy?
    >
    >Np. Nazwa odbiorcy: "GucioBank S.A."

    absolutnie nie, nazwy banku nigdzie na przekazie nie wpisujesz

    >Czy trzeba "Nazwa odbiorcy: Jan Kowalski",

    tak
    Adres odbiorcy mozesz wpisac ale niezbedny nie jest

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl