  • 1. Data: 2005-02-27 20:57:44
    Temat: Re: BRE i private banking
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W artykule news:cvtc3v$std$2@korweta.task.gda.pl,
    niejaki(a): root z adresu <c...@g...de> napisał(a):
    > Bedzie bezpiecznie ?

    Bezpieczenie bedzie :) Dlaczego mialby nie byc.
    Pytanie oczywiscie ile ci daja, bo z taka kwota to mozesz sobie po bankach
    ponegocjowac...

  • 2. Data: 2005-02-27 21:18:55
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    >  Idea private banking wlasnie polega na negocjacji a
    >  BRE oferuje zadowalajacy mnie procent.
    >  Pytam o bezpieczeństwo i polityke dlugofalowa BRE
    >  o stabilnosc, plany rozwojewe, fuzje, przejecia ... ?

    A Ty chcesz kupić ten bank? :-)

    Bo jeśli chodzi o:
    >  Pytam o bezpieczeństwo
    to http://www.bfg.pl/
    ale nawet gdyby (co jest omalże niemożliwe) BRE miał bardzo poważne kłopoty, to
    podejrzewam długą kolejkę chętnych do przejęcia...no chyba, że Endrju dojdzie do
    władzy, to pierd!@#$ wszystko :-(

    > i polityke dlugofalowa BRE
    >  o stabilnosc, plany rozwojewe, fuzje, przejecia ... ?

    He, he, to jest co prawda spółka giełdowa, ale bez przesady z tą jawnością :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-02-27 21:21:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    root <c...@g...de> wrote:
    > Idea private banking wlasnie polega na negocjacji a
    > BRE oferuje zadowalajacy mnie procent.

    Negocjowac moge rowniez jako nie-VIP, kwestia tylko kwoty jaka mam bankowi
    do zaoferowania.

    > Pytam o bezpieczeństwo i polityke dlugofalowa BRE
    > o stabilnosc, plany rozwojewe, fuzje, przejecia ... ?

    Bank stabilny - bo ma powazneo inwestora, rozwoj przede wszystkim w sektor
    MSP i detal, dosc czesto typowany jako kandydat do fuzji lub przejec- ale
    przez najblizsze 2 lata ponoc nic sie nie bedzie dziac w tym zakresie.
    Jednym slowem - kasa bedzie bezpieczna - o to nie ma sie co bac - ja pisalem
    jedynie, ze z ta gotowka mozesz tez negocjowac gdzie indziej - ale skoro BRE
    daje dobre procenty - to nie ma sie co zastanawiac.

  • 4. Data: 2005-02-27 22:12:12
    Temat: BRE i private banking
    Od: root <c...@g...de>

    Pytanie do fachowcow
    czy warto ulokowac na lokacie 100 tys. ?
    Bedzie bezpiecznie ?

    -Cr-

  • 5. Data: 2005-02-27 22:22:06
    Od: root <c...@g...de>

  • 6. Data: 2005-02-27 22:52:29
    Od: root <c...@g...de>

    On Sun, 27 Feb 2005 22:21:00 +0100, Micha? 'Amra' Macierzy?ski wrote:

> [...]
    > jedynie, ze z ta gotowka mozesz tez negocjowac gdzie indziej - ale skoro BRE
    > daje dobre procenty - to nie ma sie co zastanawiac.
    =
    OK, dziekuje Ci bardzo.
    Robie interes z BRE :-)

    -Cr-

  • 7. Data: 2005-02-27 22:59:23
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "root" <c...@g...de> napisał w wiadomości
    > OK, dziekuje Ci bardzo.
    > Robie interes z BRE :-)

    Jaki procent zaproponowali (tak z ciekawosci) - o ile to nie jakas
    tajemnica...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2005-02-27 23:54:18
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "root" <c...@g...de> napisał w wiadomości
    >
    > Jaki procent zaproponowali (tak z ciekawosci) - o ile to nie jakas
    > tajemnica...
    >
    > Pozdrawiam

    podpinam sie do pytania o procent , a dorzuce do pieca od siebie.. od kiedy
    bre bierze sie za private z ludzmi ze 100tys ? ... czyzby obnizyli
    poprzeczke ?

  • 9. Data: 2005-02-28 15:25:02
    Od: t...@B...onet.pl (themad1)

    On Mon, 28 Feb 2005 00:54:18 +0100, "some1" <t...@p...onet.pl>
    wrote:
    >podpinam sie do pytania o procent , a dorzuce do pieca od siebie.. od kiedy
    >bre bierze sie za private z ludzmi ze 100tys ? ... czyzby obnizyli
    >poprzeczke ?

    To raczej tzw "personal banking" czyli posrednia wersja miedzy detalem
    a private

    Inna sprawa ze poprzeczki private bankingu w uniwersalnych bankach
    polskich byly z tego co pamietam niezbyt wysokie
    themad1

  • 10. Data: 2005-02-28 15:49:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    themad1 <t...@B...onet.pl> wrote:
    > To raczej tzw "personal banking" czyli posrednia wersja miedzy detalem
    > a private

    Personal masz w Multi, w BRE byl i jest raczej prywatnas bankowosc.