  • 21. Data: 2002-05-16 15:16:10
    Temat: Re: BRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    news:ac0gbo$411$1@news.onet.pl...

    > Ty korzystasz z niektorych kanalow elektronicznych. :)
    > I wbrew pozorom w 98 nie powstal pierwszy bank internetowy - ogolnie
    mBank
    > tez nie jest internetowym tylko raczej wirtualnym, ale to juz inna
    broszka.
    > To co ma teraz Pekao to tylko kolejny kanal dystrybucji tych smaych
    uslug.

    To ja juz zupelnie nie wiem coz to ten "bank internetowy" :-). Nie ma
    oficjalnej wykladni na ten temat, wiec uproszczenie polegajace na
    okresleniu korzystania z dostepu do uslug bankowych za posrednictwem
    sieci Internet jako "korzystanie z banku internetowego" IMHO jest
    usprawiedliwione :-).

    BaLab

  • 22. Data: 2002-05-16 15:45:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > okresleniu korzystania z dostepu do uslug bankowych za posrednictwem
    > sieci Internet jako "korzystanie z banku internetowego" IMHO jest

    A tam nie ma.
    Prawidlowo bank internetowy to ten dzialajacy tylko w Internecie, co nalezy
    odroznic, gdy internet jest jeszcze jednym kanalem dystrybucji oferty danego
    banku.

    Sam przyznasz, ze jest roznica miedzy Pekao a mBankiem...

  • 23. Data: 2002-05-16 15:56:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    danego
    > banku.
    >
    > Sam przyznasz, ze jest roznica miedzy Pekao a mBankiem...

    Hmmm, ale mBank nie jest bankiem :-). Bankiem jest BRE, które niczym
    szczególnym od Pekao sie nie rozni. Jesli mBank jest bankiem, to jest
    nim także Telepekao24 :-), nieprawdaz?

    BaLab

  • 24. Data: 2002-05-16 17:13:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hmmm, ale mBank nie jest bankiem :-). Bankiem jest BRE, które niczym
    > szczególnym od Pekao sie nie rozni. Jesli mBank jest bankiem, to jest
    > nim także Telepekao24 :-), nieprawdaz?

    mBank jest departamentem bankwosci elektronicznej BRE i ma INNA oferte niz
    BRE.
    Tele24 ma to samo co Pekao to jest jeszcze jeden oddzial - masz IKMke i
    sobie mozesz do normalnego oddzialu isc.

    mBankowa "rewolucja" to to, ze dziala w internecie li tylko + mLinia - nie
    ma tradycyjnych oddzialow.

  • 25. Data: 2002-05-17 08:18:11
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > mBank jest departamentem bankwosci elektronicznej BRE i ma INNA oferte
    niz
    > BRE.

    No wlasnie to napisałem - mBank nie jest bankiem. Zrób sobie przelew z
    eMaxa na eKonto i powiedz co Ci się w nazwie banku pojawia :-).

    > Tele24 ma to samo co Pekao to jest jeszcze jeden oddzial - masz IKMke
    > sobie mozesz do normalnego oddzialu isc.

    Departament = oddział. Czy gdyby oddział elektroniczny Telepekao24
    nazwał się "Departamentem Bankowości Elektronicznej Pekao SA" to by to
    coś zmieniło??? Przecież nie o nazwę chodzi, ani o określenia
    marketingowe produktów, tylko o stan faktyczny. Do oddziału BRE też
    możesz wejść i na konto w mBanku pieniądze wpłacić. Inna sprawa, że z
    prowizją (?) - ale to już nie jest zaleta.

    > mBankowa "rewolucja" to to, ze dziala w internecie li tylko + mLinia -
    nie
    > ma tradycyjnych oddzialow.

    Tak to wygląda marketingowo. A faktycznie? BRE Bank powołał sobie
    wydział (oddział, departament) która ma zajmowac się klientami, którzy
    chcą mieć dostęp do swojej kasy za pomocą Internetu i telefonu, a nowy
    produkt nazwał "mBankiem". Niczym zasadniczym pod tym względem nie rózni
    się to od innych banków internetowych (czytaj: usług dostepu do konta za
    pomocą Internetu).

    BaLab

  • 26. Data: 2002-05-20 05:42:04
    Od: "Wojciech Szwinge" <w...@p...fm>

    >Do oddziału BRE też możesz wejść i na konto w mBanku pieniądze wpłacić.
    Inna sprawa, że z
    > prowizją (?) - ale to już nie jest zaleta.
    bez prowizji

    Wojtek

  • 27. Data: 2002-05-20 11:06:11
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Thu, 16 May 2002 19:13:07 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

> [...]
    >Tele24 ma to samo co Pekao to jest jeszcze jeden oddzial - masz IKMke i
    >sobie mozesz do normalnego oddzialu isc.

    nieprawda - przynajmniej w odniesieniu do rachunków firmowych

    >mBankowa "rewolucja" to to, ze dziala w internecie li tylko + mLinia - nie
    >ma tradycyjnych oddzialow.

    Telepekao tak samo (z powyższym zastrzeżeniem)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 28. Data: 2002-05-20 18:48:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 20 May 2002 07:42:04 +0200, "Wojciech Szwinge"
    <w...@p...fm> wrote:
    >Inna sprawa, że z
    >bez prowizji

    Gdzie sa takie oddzialy BRE ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 29. Data: 2002-05-21 05:34:40
    Od: "Wojciech Szwinge" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie sa takie oddzialy BRE ?
    > --
    > Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    > w...@a...net.pl
    > Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    > galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

    Kiedys wplacalem w Opolu. Nie wiem czy cos sie od tego czasu zmienilo.

    Wojtek

  • 30. Data: 2002-05-21 05:55:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 21 May 2002 07:34:40 +0200, "Wojciech Szwinge"
    <w...@p...fm> wrote:

    >Kiedys wplacalem w Opolu. Nie wiem czy cos sie od tego czasu zmienilo.

    W okresie "antybelek" mozna bylo wyjatkowo wplacac bez prowizji w
    oddzialach BRE na lokaty zakladane przez mBank i MultiBank.
    A jesli bylo to w innym okresie to dziwne.