  • 1. Data: 2002-05-15 12:12:29
    Temat: Belkowe od lokat walutowych jest?
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Ludzie, uświadomcie mnie, bo zgłupiałem. Do wczoraj byłem przekonany (dyskusje
    internetowe,prasa itp. "porady inwestycyjne" z listopada 2001), że lokaty walu-
    towe nie są obelkowane. Tymczasem na wyciągu z mojego rachunku walutowego widzę
    potrącenie podatku. Co jest grane - mam sklerozę (źle pamiętam/interpretowałem
    dyskusje w listopadzie), mój bank robi sobie jaja czy nie potrafię czytać wykazu
    operacji na rachunku?

  • 2. Data: 2002-05-15 12:50:31
    Temat: Re: Belkowe od lokat walutowych jest?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pamiętam/interpretowałem
    > dyskusje w listopadzie), mój bank robi sobie jaja czy nie potrafię czytać

    Niestety nie wiem co czytałeś i interpretowałeś - lokaty w walutach obcych
    są również obelkowane ... :-( Po co sztaby doradców inwestycyjnych i
    doradców podatkowych głowiliby się, gdyby tak prosto można było ominąć
    belkowe ....

  • 3. Data: 2002-05-16 05:24:42
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    > Ludzie, uświadomcie mnie, bo zgłupiałem. Do wczoraj byłem przekonany
    > (dyskusje internetowe,prasa itp. "porady inwestycyjne" z listopada
    > 2001), że lokaty walu- towe nie są obelkowane. Tymczasem na wyciągu z

    Trochę źle zapamiętałeś. Belkowe jest po prostu niższe, bo niższe
    oprocentowanie takich lokat niż złotowych, i to tylko tyle.