  • 31. Data: 2002-05-22 05:02:38
    Temat: Re: BRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!
    Od: "Wojciech Szwinge" <w...@p...fm>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:03ojeuo36pc2scs6upf6mga7m9jsrlk0uu@4ax.com...

    > W okresie "antybelek" mozna bylo wyjatkowo wplacac bez prowizji w
    > oddzialach BRE na lokaty zakladane przez mBank i MultiBank.
    > A jesli bylo to w innym okresie to dziwne.

    To byl chyba ten okres (sprawdzilem - 23 listopad). Ciekawe jek jest teraz.

    Wojtek

  • 32. Data: 2002-05-27 13:07:49
    Od: Ramol <r...@r...com.pl>

    On Thu, 16 May 2002 16:04:30 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    >zabronic
    >
    >Nawet nie muszę im zabraniać :-) - ustawa o ochronie danych osobowych
    >wymaga, aby to oni mieli moją zgodę na takie rzeczy.

    Żebyś się nie zdziwił...
    Albo znasz wiadomą ustawę na poziomie Wiadomości TV, albo cosik ci się
    pomieszało.
    Firmy zbierające dane WCALE nie muszą mieć twojej zody na
    przetwarzanie twoich danych osobowych. Twoja zgoda jest tylko jedną z
    chyba 5 możliwych przesłanek przetwarzania danych (choć swoją drogą
    najmocniejszą),a armia sprytnych prawników dba o to by GIODO mogło ich
    za przeproszeniem "pocałować w ...".
    O tym jak takie firmy są dobrze umocowane prawnie świadczy ilość
    wydanych prawomocnych wyroków - do policzenia na palcach jednej ręki,
    pomimo tego, że ewolucje jakie wykonują ze swoimi danymi czasami
    często robią duże wrażenie...

    pzdr
    Tomek