  • 11. Data: 2005-07-12 13:13:48
    Temat: Re: BPHahahaha - dostalem hahaha KK :))
    Od: "adam" <d...@p...onet.pl>

    > Od 1000zł -- no i?

    Tylko tyle, że gdybyś ją/je wybrał to mogłeś mieć tłoczoną kartę z limitem 3000

    pozd
    Adam

  • 12. Data: 2005-07-12 15:57:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    12 Jul 2005 15:13:48 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "adam"
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tylko tyle, że gdybyś ją/je wybrał to mogłeś mieć tłoczoną kartę z limitem 3000

    Akurat tych mi nie zaproponowali, nawet przy reklamacji.

  • 13. Data: 2005-07-12 16:44:28
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-07-12 12:05:19, wizardx12 napisał(a):

    > uzji *Pekao* z BPH wiedzą już chyba wszyscy.

    Mialem wlasnie to na mysli.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 14. Data: 2005-07-12 19:38:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):
    > Akurat tych mi nie zaproponowali, nawet przy reklamacji.

    Dać człowiekowi gotowe rozwiązanie to jeszcze marudzi.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-07-12 20:45:00
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Dać człowiekowi gotowe rozwiązanie to jeszcze marudzi.

    A ciekaw jestem o jaką kartę wnioskował

    Darek

  • 16. Data: 2005-07-12 21:05:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Darek napisał(a):
    > A ciekaw jestem o jaką kartę wnioskował

    Jak to jaką? Kredytową ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2005-07-13 10:55:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Jul 2005 21:38:09 +0200, w <db1689$phs$2@news.dialog.net.pl>, Marcin
    Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(-a):

    > Dać człowiekowi gotowe rozwiązanie to jeszcze marudzi.

    Nie narzekam na was, tylko na obsługę tego parabanku :)
    Nawiasem zupełnie inne babki niż pamiętam sprzed paru lat -- wtedy jakoś było
    młodziej i dynamiczniej, teraz jakbym przeniósł się przed 1989 rok.

  • 18. Data: 2005-07-13 10:56:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Jul 2005 22:45:00 +0200, w <db1a3l$335$1@news.onet.pl>, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > A ciekaw jestem o jaką kartę wnioskował

    Kredytowego Mastercarda (nie mylić z Mastercardem Electronic jaki mi chcieli
    wcisnąć).

  • 19. Data: 2005-07-13 18:31:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Nie narzekam na was, tylko na obsługę tego parabanku :)
    > Nawiasem zupełnie inne babki niż pamiętam sprzed paru lat -- wtedy jakoś było
    > młodziej i dynamiczniej, teraz jakbym przeniósł się przed 1989 rok.

    Idź, powiedz że chcesz taką dla AGH z limitem 3tyś, jak powiedzą "nie da
    się", napisz ślicznie zgłoszenie na www i się da :) to jakbyś jeszcze
    chciał MC wypukłego.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 20. Data: 2005-07-13 19:17:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Jul 2005 20:31:36 +0200, w <db3mnu$mrq$1@news.dialog.net.pl>, Marcin
> [...]

    > Idź, powiedz że chcesz taką dla AGH z limitem 3tyś, jak powiedzą "nie da
    > się", napisz ślicznie zgłoszenie na www i się da :) to jakbyś jeszcze

    Już miałem nadzieję, że nie znajdę linka na WWW... ale znalazłem :]

    Coś czuję, że szczerze będę żałować tego kroku, ale do odważnych świat należy.
    :)