  • 11. Data: 2005-08-16 06:22:34
    Temat: Re: BPH zaczynam miec dosc..co radzicie?
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik bphsucks napisal(a):
    > "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> wrote in message
    > Ja wpisuje normalnie.

    ja mam w hasle i duze i male litery oraz cyfry.
    Wpisuje to wszystko z klawiatury i do tej pory zawsze wchodze do systemu
    bez problemu.
    Mysle, ze po prostu trzeba robic to uwaznie, a wtedy nie powinno sie miec
    zadnych klopotow.
    Przechodzenie do innego banku z tego powodu wydaje mi sie postepowaniem
    lekko pochopnym ;)
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2005-08-17 09:49:31
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Hej
    To bez znaczenia, wpisuje haslo stosujac obie metody.
    Musze przyznac ze np dzisiaj zalogowalem sie bez bledu:)
    rusfli
    Użytkownik "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> napisał w
    wiadomości news:ddiu99$6uk$1@inews.gazeta.pl...