  • 1. Data: 2006-06-13 12:10:16
    Temat: BPH premium club - warto?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Żona dostała propozycję wymiany "karty" (plastiku, a jakże, z
    nazwiskiem, logo MC, numerem, ale tylko udającego kartę) na
    "prawdziwą" kartę premium club.
    Jakieś pułapki w tej ofercie czy warto brać? Mamy kilka KK Visa, więc
    na pewno nie jest to coś niezbędnego, ale może ten program
    lojalnościowy byłby wart uwagi albo fakt, że to pierwszy MC "w
    rodzinie"?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2006-06-13 13:35:53
    Temat: Re: BPH premium club - warto?
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote on 2006-06-13 14:10:
> [...]
    > na pewno nie jest to coś niezbędnego, ale może ten program
    > lojalnościowy byłby wart uwagi albo fakt, że to pierwszy MC "w
    Jako KK - jak inne, raczej działa, ubezpieczenie jest, jak wyrobisz
    obrót (a właściwie żona) 1500/mies to masz kartę za darmo bez opłaty
    rocznej. Bezpłatne zdjęcie i podgląd przez net. Trochę zajmuje im
    aktualizowanie transakcji, ale to chyba większość KK tak ma (na pewno
    BZWBK). Ale masz blokady rozbite na poszczególne transakcje - ale tylko
    kwota.
    Że MC - to zależy gdzie się poruszacie, ja w PL i DE (Frankfurt głównie)
    nie spotkałem się z sytuacją, żeby była akceptowalna jedna sieć a druga nie.
    Co do premium club - na samej karcie zbyt wiele nie uzbierasz. Jak
    tankujesz na statoil (a skoro żona ma pc to chyba tankuje), kupujesz w
    empiku lub jadasz w pizza-hut - to wtedy dodatkowe punkty mają sens -
    ale to głównie jako dodatek, i tak najwięcej się dostaje za promocje na
    stacji (hot-dogi, myjnia, płyn).
    Generalnie w pewnych przypadkach warto - i dlatego ją mam i po pół roku
    nie narzekam.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2006-06-13 15:40:36
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > rocznej. Bezpłatne zdjęcie i podgląd przez net. Trochę zajmuje im
    > aktualizowanie transakcji, ale to chyba większość KK tak ma (na pewno

    Ostatnio już jest dobrze. Przyjeżdżam ze sklepu i mam maila o autoryzacji
    transakcji. I transakcja jest w blokadach. Ale na histori pojawia się za
    jakis czas.

    Darek

  • 4. Data: 2006-06-13 16:08:40
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:fdat82ht7j340lfvuuktotngcpe7r386qe@4ax.com,
    niejaki(a): Jarek Andrzejewski z adresu <j...@d...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > na pewno nie jest to coś niezbędnego, ale może ten program
    > lojalnościowy byłby wart uwagi albo fakt, że to pierwszy MC "w

    1. punkty zbiera się w baaaaardzo zółwim tempie - dziwne są przeliczniki -
    ne pewno z tego względu nie warto, zresztą sami policzcie ile trzeba wydać,
    żeby na coś uzbierać
    przy ok. 5k miesięcznie zbiera się jakieś groszowe punkty - lepiej już
    tankować na statoil albo jeść w KFC

    2. za nieużywanie karty jest opłata

    a poza tym całkiem miło, przyjemnie i są zniżki w sklepach

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

  • 5. Data: 2006-06-14 11:08:32
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

> [...]
    > na pewno nie jest to coś niezbędnego, ale może ten program
    > lojalnościowy byłby wart uwagi albo fakt, że to pierwszy MC "w

    Juz przede mna powiedziano chyba wszystko ;-)
    wejdz sobie na strone - http://www.premiumclub.pl/ - tam sa nagrody i mozesz
    sprawdzić ile bedziesz musiał zbierac.
    Ogolnie trwa to chwile ;-), ale... wspomniano juz o promocjach - warto na
    nie zwracac uwage - np. kiedys na statoilu bylo przez 2-3 miesiące- za kazde
    tankowanie (oprócz normalnego przelicznika - 30 zł - 10 pkt) - 200 pkt
    dodatkowych.
    Polecam ci sie dowiedzieć czy za wstapienie do programu (czyli wyrobienie
    MC) nie dostaniesz jakichs pkt. ekstra. ja np dostałem kiedys 1500 na
    wejście (a zrobiłem równocześnie karte na żonę - i na nia dostałem kolejne
    1500!!!). potem po 2-3 miesiącach - jesli macie ten sam adres zameldowania -
    łączycie konto uzytkownika w programie premiumclub i ... macie 3000 pkt ;-)
    Bo niestety, odbierając nagrody nie mozna tam łaczyć punktów z kilku kart
    :-(
    pozdrawiam
    fafik

  • 6. Data: 2006-06-14 14:02:36
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > na pewno nie jest to coś niezbędnego, ale może ten program
    > lojalnościowy byłby wart uwagi albo fakt, że to pierwszy MC "w

    Do plusów tej karty mogę dodać, że ma korzystne przeliczniki walutowe, bo
    nie pobierają prowizji za przewalutowanie.
    Minusem jest to że już kilka razy zdarzyła mi się odmowa autoryzacji i
    musiałem się ratować delfinkiem, który w tym samym terminalu przechodził
    autoryzację bez problemu.

    Miłego dnia
    Tomek