    From: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH premium club - warto?
    Date: Wed, 14 Jun 2006 13:08:32 +0200

    > Żona dostała propozycję wymiany "karty" (plastiku, a jakże, z
    > nazwiskiem, logo MC, numerem, ale tylko udającego kartę) na
    > "prawdziwą" kartę premium club.
    > Jakieś pułapki w tej ofercie czy warto brać? Mamy kilka KK Visa, więc
    > na pewno nie jest to coś niezbędnego, ale może ten program
    > lojalnościowy byłby wart uwagi albo fakt, że to pierwszy MC "w
    > rodzinie"?

    Juz przede mna powiedziano chyba wszystko ;-)
    wejdz sobie na strone - http://www.premiumclub.pl/ - tam sa nagrody i mozesz
    sprawdzić ile bedziesz musiał zbierac.
    Ogolnie trwa to chwile ;-), ale... wspomniano juz o promocjach - warto na
    nie zwracac uwage - np. kiedys na statoilu bylo przez 2-3 miesiące- za kazde
    tankowanie (oprócz normalnego przelicznika - 30 zł - 10 pkt) - 200 pkt
    dodatkowych.
    Polecam ci sie dowiedzieć czy za wstapienie do programu (czyli wyrobienie
    MC) nie dostaniesz jakichs pkt. ekstra. ja np dostałem kiedys 1500 na
    wejście (a zrobiłem równocześnie karte na żonę - i na nia dostałem kolejne
    1500!!!). potem po 2-3 miesiącach - jesli macie ten sam adres zameldowania -
    łączycie konto uzytkownika w programie premiumclub i ... macie 3000 pkt ;-)
    Bo niestety, odbierając nagrody nie mozna tam łaczyć punktów z kilku kart
    :-(
    pozdrawiam
    fafik