    From: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH premium club - warto?
    Date: Tue, 13 Jun 2006 15:35:53 +0200

    Jarek Andrzejewski wrote on 2006-06-13 14:10:
    > Żona dostała propozycję wymiany "karty" (plastiku, a jakże, z
    > nazwiskiem, logo MC, numerem, ale tylko udającego kartę) na
    > "prawdziwą" kartę premium club.
    > Jakieś pułapki w tej ofercie czy warto brać? Mamy kilka KK Visa, więc
    > na pewno nie jest to coś niezbędnego, ale może ten program
    > lojalnościowy byłby wart uwagi albo fakt, że to pierwszy MC "w
    > rodzinie"?
    Jako KK - jak inne, raczej działa, ubezpieczenie jest, jak wyrobisz
    obrót (a właściwie żona) 1500/mies to masz kartę za darmo bez opłaty
    rocznej. Bezpłatne zdjęcie i podgląd przez net. Trochę zajmuje im
    aktualizowanie transakcji, ale to chyba większość KK tak ma (na pewno
    BZWBK). Ale masz blokady rozbite na poszczególne transakcje - ale tylko
    kwota.
    Że MC - to zależy gdzie się poruszacie, ja w PL i DE (Frankfurt głównie)
    nie spotkałem się z sytuacją, żeby była akceptowalna jedna sieć a druga nie.
    Co do premium club - na samej karcie zbyt wiele nie uzbierasz. Jak
    tankujesz na statoil (a skoro żona ma pc to chyba tankuje), kupujesz w
    empiku lub jadasz w pizza-hut - to wtedy dodatkowe punkty mają sens -
    ale to głównie jako dodatek, i tak najwięcej się dostaje za promocje na
    stacji (hot-dogi, myjnia, płyn).
    Generalnie w pewnych przypadkach warto - i dlatego ją mam i po pół roku
    nie narzekam.

    Pozdrawiam
    Michał M