  • 1. Data: 2004-10-25 13:30:13
    Temat: [BPH] odrzucone przelewy zostaly jednak wykonane !!!
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    Takie oto "szczescie" mnie dzisiaj spotkalo. Jakis czas temu zrobilem 2
    przelewy odroczone na dzien dzisiejszy. I dzisiaj rano dostaje 2 e-mail'e,
    ze zostaly odrzucone. Kurcze, przestraszylem sie, bo niby czemu mialyby byc
    odrzucone, skoro kasy full. Próbuje wejsc przez internet i co? Strona jest
    niedostepna, bo jakies prace konserwacyjne - no, to pieknie mysle, a
    przelewy musza dzisiaj pójsc. Po godzinie udalo mi sie wejsc, z tym, ze
    zauwazylem komunikat odnosnie bezpieczenstwa, którego wczesniej nie bylo
    (pewnie mieli wlamke). No i puszczam te moje przelewy na nowo (bo w
    odroczonych juz ich nie ma, a lista odrzuconych nie istnieje). Fajnie,
    poszly. Tylko po 4-ech godzinach dostaje e-mail'e, ze te 2 odrzucone równiez
    poszly !!! Ku... mac !!! Co za j... cwoki !!! Jak mam teraz odzyskac moje
    pieniadze?! Tego jest ladnych pare tysiecy!

    Spotkalo kogos cos podobnego? Jak sobie z tym poradzic?

    pozdrawiam,
    MK.

  • 2. Data: 2004-10-25 14:03:05
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > poszly !!! Ku... mac !!! Co za j... cwoki !!! Jak mam teraz odzyskac moje
    > pieniadze?! Tego jest ladnych pare tysiecy!

    Potwierdzam poranny "pad" systemu.

    >    Spotkalo kogos cos podobnego? Jak sobie z tym poradzic?

    Pisz reklamację, dołącz maile. IMO masz duże szanse, a jak oni to odkręcą, to
    już nie Twój problem. W podobnej sprawie, gdy przelew NIE poszedł, przyznali mi
    rację w stosunkowo krótkim czasie, tylko, że wtedy chodziło o grosze.
    Jak nie, pozostaje arbiter bankowy (tylko nie pamiętam, czy nie ma górnej
    granicy sporu).

    Jacek

  • 3. Data: 2004-10-25 14:04:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik MK napisał:

> [...]
    > pieniadze?! Tego jest ladnych pare tysiecy!
    >
    > Spotkalo kogos cos podobnego? Jak sobie z tym poradzic?

    Reklamacja ze zrodlami maili o odrzuceniu i niech sie martwia.

    Pozostaje pytanie, czy powiadomienie jest ot tak sobie, czy tez mozna je
    traktowac jak dokument.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-10-25 14:13:19
    Od: "Jaco" <n...@C...com>

    Użytkownik "MK" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Takie oto "szczescie" mnie dzisiaj spotkalo. Jakis czas temu zrobilem 2

    [...]

    A próbowałeś pogadać ze swoimi kontrahentami, może oddadzą nadmiarową kasę
    "po dobroci"? :)

  • 5. Data: 2004-10-25 15:36:16
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > przelewy musza dzisiaj pójsc. Po godzinie udalo mi sie wejsc, z tym, ze
    > zauwazylem komunikat odnosnie bezpieczenstwa, którego wczesniej nie bylo
    > (pewnie mieli wlamke).

    Nie mieli . Ten komunikat w zasadzie był już wcześniej tylko nie rzucał się
    tak w oczy

    No i puszczam te moje przelewy na nowo (bo w
    > odroczonych juz ich nie ma, a lista odrzuconych nie istnieje).

    Istnieje. Patrz rejestr zdarzeń , wybierz przelewy masz informację o ich
    statusie

    > Spotkalo kogos cos podobnego? Jak sobie z tym poradzic?

    reklamować choć może to potrwać

    pozd
    Adam

  • 6. Data: 2004-10-25 16:41:17
    Od: "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <d...@l...org>

    "MK" <i...@o...pl> wrote in news:cliva1$k0o$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > przelewy odroczone na dzien dzisiejszy. I dzisiaj rano dostaje 2
    > e-mail'e, ze zostaly odrzucone. Kurcze, przestraszylem sie, bo niby
    > czemu mialyby byc odrzucone, skoro kasy full. Próbuje wejsc przez

    Ja mialem tak samo, tyle ze powiadomienie smsem.

    > internet i co? Strona jest niedostepna, bo jakies prace
    > konserwacyjne - no, to pieknie mysle, a przelewy musza dzisiaj
    > pójsc.

    Widze ze nie tylko ja siedzialem i klelem na bph...

    > Po godzinie udalo mi sie wejsc, z tym, ze zauwazylem
    > komunikat odnosnie bezpieczenstwa, którego wczesniej nie bylo
    > (pewnie mieli wlamke). No i puszczam te moje przelewy na nowo (bo w

    Byl od paru dni taki oczojebny.

> [...]
    > mam teraz odzyskac moje pieniadze?! Tego jest ladnych pare tysiecy!
    >
    > Spotkalo kogos cos podobnego? Jak sobie z tym poradzic?

    Zrobilem tak samo, wyslalem jeszcze raz po czym te cwoki wyslaly
    odrzucony przelew.
    Dzwonilem do lachow, mieli oddzwonic i qpa. Jutro dzwonie z ryjem.

    Sa coraz fajniejsi, ostatnio 2 razy policzyli mi za te sama vise :-\

    --
    Walk like an Egyptian.
    Drive like an Asian.

  • 7. Data: 2004-10-25 16:45:27
    Od: "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <d...@l...org>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in

    > Pisz reklamację, dołącz maile. IMO masz duże szanse, a jak oni to

    A co ja mam zalaczyc? Komorke?

> [...]
    > że wtedy chodziło o grosze. Jak nie, pozostaje arbiter bankowy
    > (tylko nie pamiętam, czy nie ma górnej granicy sporu).

    Grosze nie grosze, to jest do cholery nie podobne ze bank robi jedno,
    wprowadza klienta w blad po czym robi cokolwiek bez czyjejkolwiek wiedzy
    i zgody. W pale mi sie nie miesci jak wielkim kretynem trzeba byc aby
    wyslac pieniadze klientow ktorych sie wczesniej poinformowalo o
    odrzuceniu przelewow.

    --
    Walk like an Egyptian.
    Drive like an Asian.

  • 8. Data: 2004-10-25 17:05:50
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/25/2004 6:45 PM, Użytkownik Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka napisał :

    > Grosze nie grosze, to jest do cholery nie podobne ze bank robi jedno,
    > wprowadza klienta w blad po czym robi cokolwiek bez czyjejkolwiek wiedzy
    > i zgody.

    Wszak to bank indywidualnych rozwiązań - żaden inny tak nie potrafi ;-)

  • 9. Data: 2004-10-25 21:02:42
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in

    > A co ja mam zalaczyc? Komorke?

    Ja bezkomórkowiec, to się nie znam :-) Ale na pewno został ślad w systemie. Być
    może nawet sam to możesz zobaczyć w logu, czy jak to się tam nazywa.

> [...]
    > i zgody. W pale mi sie nie miesci jak wielkim kretynem trzeba byc aby
    > wyslac pieniadze klientow ktorych sie wczesniej poinformowalo o

    Kretyn to brzmi zbyt "osobowo". Pewnie był pad systemu, coś się tam pochrzaniło
    i jak wstał albo go postawili to wysłał ponownie.
    W całej tej sprawie (denerwującej dla was) śmieszy mnie jedno: jakiś czas temu
    była notka w Computerworldzie, że BPH otrzymał tytuł "Lidera Informatyki".
    Hi, hi - do tej pory śmieszy mnie to niezmiennie :-)

    Jacek
    Lider pl.biznes.banki