    From: "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <d...@l...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] odrzucone przelewy zostaly jednak wykonane !!!
    Date: 25 Oct 2004 16:41:17 GMT
    Sender: k...@p...onet.pl@ziu.ktm.net.pl

    "MK" <i...@o...pl> wrote in news:cliva1$k0o$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > przelewy odroczone na dzien dzisiejszy. I dzisiaj rano dostaje 2
    > e-mail'e, ze zostaly odrzucone. Kurcze, przestraszylem sie, bo niby
    > czemu mialyby byc odrzucone, skoro kasy full. Próbuje wejsc przez

    Ja mialem tak samo, tyle ze powiadomienie smsem.

    > internet i co? Strona jest niedostepna, bo jakies prace
    > konserwacyjne - no, to pieknie mysle, a przelewy musza dzisiaj
    > pójsc.

    Widze ze nie tylko ja siedzialem i klelem na bph...

    > Po godzinie udalo mi sie wejsc, z tym, ze zauwazylem
    > komunikat odnosnie bezpieczenstwa, którego wczesniej nie bylo
    > (pewnie mieli wlamke). No i puszczam te moje przelewy na nowo (bo w

    Byl od paru dni taki oczojebny.

    > odroczonych juz ich nie ma, a lista odrzuconych nie istnieje).
    > Fajnie, poszly. Tylko po 4-ech godzinach dostaje e-mail'e, ze te 2
    > odrzucone równiez poszly !!! Ku... mac !!! Co za j... cwoki !!! Jak
    > mam teraz odzyskac moje pieniadze?! Tego jest ladnych pare tysiecy!
    >
    > Spotkalo kogos cos podobnego? Jak sobie z tym poradzic?

    Zrobilem tak samo, wyslalem jeszcze raz po czym te cwoki wyslaly
    odrzucony przelew.
    Dzwonilem do lachow, mieli oddzwonic i qpa. Jutro dzwonie z ryjem.

    Sa coraz fajniejsi, ostatnio 2 razy policzyli mi za te sama vise :-\

    --
    Walk like an Egyptian.
    Drive like an Asian.