  • 1. Data: 2004-10-25 10:34:12
    Temat: Kredyt... od czego zaczac ??
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Może mi ktoś pomóc/skierować do wątku/strony ... chodzi
    mi o ... kredyt mieszkaniowy...
    Zupełnie nie wiem, od czego zacząć...

    - mieszkanie we Wrocławiu to kosz min. 100tys
    - mam książeczki (premia gwarancyjna...) na ponad 50tys
    (więc nie jest źle...)
    - zarabiam od 1.5 roku, ale... na umowę-zlecenie (firma państowa).
    Mam stałe wpłaty na konto...
    - studiuję zaocznie (w ciągu roku studia mnie kosztują
    ok. 4tys, czyli rata miesięczna 410zł

    Czy mam jakąś szansę wziąć kredyt rzędu 50-60tys na 15-20lat?
    Mając zapłacone 60% wart. mieszkania, zwraca mi się premia gwarancyjna,
    więc na mieszkanie by starczyło...

    Od czego zacząć?

    ps. może (jak będzie możliwość...) na kogoś wziąć kredyt? (rodzina)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-10-25 10:57:25
    Temat: Re: Kredyt... od czego zaczac ??
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Od czego zacząć?

    od wyboru banku i sprzedawcy mieszkania, reszta sama pojdzie i dowiesz sie o
    ich wymaganiach

    > ps. może (jak będzie możliwość...) na kogoś wziąć kredyt? (rodzina)

    jesli jest mozliwe, to lepiej na siebie, potem trza placic podatek od
    mieszkania dodatkowo, ale jak nie ma wyjscia - to i pytania nie ma :-)