  • 1. Data: 2005-07-19 09:08:13
    Temat: BPH od piątku nie aktualizuje kursu walut?
    Od: "XT600" <t...@w...pl>

    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/kursy_walut od piątku 17.05.2005 ciagle jest
    ten sam kurs..Cos sie popsulo, ktos poszedl na urlop... czy zmienili zasady
    aktualizacji kursu walut? ktos cos wie?
    _
    tomek.

  • 2. Data: 2005-07-19 09:17:17
    Temat: Re: BPH od piątku nie aktualizuje kursu walut?
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XT600 <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    jest
    > ten sam kurs..Cos sie popsulo, ktos poszedl na urlop... czy zmienili

    Boze, nie moga sie przeciez zajmowac wszystkim na raz.

    Narazie udoskonalaja i tak doskonaly sposob logowania sie do SEZAMOW pelnych
    kasy, wiec uprasza sie o wyrozumialosc.

  • 3. Data: 2005-07-19 17:57:30
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    XT600 wrote:
> [...]
    > ten sam kurs..Cos sie popsulo, ktos poszedl na urlop... czy zmienili zasady

    cytujac Artura Andrusa:

    nie ma kolezanki, ktora sie tym zajmuje,
    nie ma kolezanki,
    nie.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 4. Data: 2005-07-19 19:28:46
    Temat: Re: BPH od pi?tku nie aktualizuje kursu walut?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek napisał(a):
    > nie ma kolezanki, ktora sie tym zajmuje,
    > nie ma kolezanki,
    > nie.

    Sprawdzałeś?

    Tabela z dnia 2005-07-19 z godziny 16:46
    Kursy walut w Banku BPH dla Dewiz i Pieniędzy w stosunku do PLN

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-07-19 19:29:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    bez SCIEMY napisał(a):
    > Boze, nie moga sie przeciez zajmowac wszystkim na raz.

    ctrl+r, wyczyść może cache. U mnie działa.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-07-20 05:14:22
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > ctrl+r, wyczyść może cache. U mnie działa.

    kiedy post był wystawiony tabela była stara. Teraz jest aktualna
    Nic z przeglądarką nie robiłem
    Widocznie poprawili.

    Darek