  • 1. Data: 2005-07-19 06:15:46
    Temat: [ING] ma w dupie własny regulamin
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jakiś czas temu[1], żaliłem się, że ING nie respektuje własego
    regulaminu dotyczącego przewalutowań przy wpływie środków na rachunek.

    Sparawa oparła się o GINB, gdyż w swojej naiwności sądziłem, że pisma
    GINB[2], nawet taki duży bank nie zignoruje i "coś" odpowie.
    To "coś" mnie rozłożyło.
    Otóż padło tam zdanie, że "Literalna interpretacja regulaminu" może
    doprowadzić do błędnych wniosków, jakoby można było wpłacać złotówki na
    konto w EUR.
    To jak mam DKN interpretować regulamin ? Zwłaszcza jeśli jest w nim
    napisane, że "wpływ środków w walucie innej niż waluta rachunku,
    spowoduje ich przewalutowanie zgodnie z TOiP" ?

    KJ
    PS. To już jest kolejny przypadek, gdzie regulaminem banku można się
    podetrzeć. Jak mi jeszcze jakiś łżecznik prasowy ING, powie, że "ludzie
    nie czytają regulaminów, a później mają pretensje" to zastrzelę. Serio.

    [1] msg-id:<d19ovg$1sa$1@inews.gazeta.pl>
    [2] http://strony.aster.pl/kjonca/img/2005/06/09/ginb_in
    g.png
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2005-07-19 06:25:06
    Temat: Re: [ING] ma w dupie własny regulamin
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    [...]

    > spowoduje ich przewalutowanie zgodnie z TOiP" ?
    Oczywiście tabelą kursów, a nie opłat :-)

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-07-19 09:21:39
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@o...na.liste>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jakiś czas temu[1], żaliłem się, że ING nie respektuje własego
    <...>
    > spowoduje ich przewalutowanie zgodnie z TOiP" ?

    Dla 'pocieszenia' polecam przeczytać 'Kabaret Plusa. Zrobieni w kopytko'
    czy jakoś tak w Gazecie Wyborczej.
    http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2823461.html?as=
    1&ias=5
    Wiem że to że inni mają równie źle nie jest pocieszeniem
    ale może znajdziesz tam inne sposoby nacisku.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 4. Data: 2005-07-19 20:51:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@o...na.liste> napisał w wiadomości

> [...]
    1&ias=5
    > Wiem że to że inni mają równie źle nie jest pocieszeniem
    > ale może znajdziesz tam inne sposoby nacisku.

    Przeczytałem. Ciekawe. Zaczynam się zastanawiać, czy w tym wypadku nie
    doprowadzono podstępnie tej osoby do niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem. Wprowadzenia w błąd upatrywał bym w tych ulotkach oraz
    niezmienieniu nazwy usługi pomimo zmiany warunków jej świadczenia.
    Drobnym dodatkiem są niewłaściwe informacje, ale tego się pewnie dowieść
    nie uda.