  • 1. Data: 2004-10-12 06:14:47
    Temat: BPH i umowa na karty debetowe
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Czy kogos z forumowiczow posiadajacych konto w BPH bank w jakikolwiek sposob
    powiadomil o obowiazku podpisania umowy?
    W oddziale nie widzialem zadnych ulotek, na bankomatach nie bylo zadnych
    informacji
    poczta tez nic do mnie nie przyszlo.
    Czy to normalne w tym banku ?

    PiotR

  • 2. Data: 2004-10-12 06:42:47
    Temat: Re: BPH i umowa na karty debetowe
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 08:14:47 +0200, PiotR <p...@p...com> napisał:

    > Czy kogos z forumowiczow posiadajacych konto w BPH bank w jakikolwiek
    > sposob
    > powiadomil o obowiazku podpisania umowy?

    > Czy to normalne w tym banku ?

    Informowali, ponoc w sobote dzwonil ktos do mnie z Bepehahaha do domu abym
    przyszedl i podpisal umowe. Tyle tylko, ze mam u nich jedynie KK i umowe
    pod nia podpisywalm ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-10-12 10:52:04
    Od: AW <g...@p...fm>

    PiotR wrote:
> [...]
    > powiadomil o obowiazku podpisania umowy?
    > W oddziale nie widzialem zadnych ulotek, na bankomatach nie bylo zadnych

    Wczoraj dostalem umowe do podpisania wraz z comiesiecznym zestawieniem
    operacji. Na szczescie wieczorem jakis przedstawiciel BPH powiedzial w
    telewizorze, ze wspanialomyslnie nie beda blokowac kart klientom, ktorzy
    nie podpisali z nimi umowy. :)

    Pzdr,
    A.

  • 4. Data: 2004-10-12 12:23:37
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiadomil o obowiazku podpisania umowy?
    > W oddziale nie widzialem zadnych ulotek, na bankomatach nie bylo zadnych

    Może dostałeś kartę już w czasie obowiązywania obecnej ustawy.
    pzdr

  • 5. Data: 2004-10-12 13:11:29
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik PiotR napisal(a):
> [...]
    > sposob powiadomil o obowiazku podpisania umowy?
    > W oddziale nie widzialem zadnych ulotek, na bankomatach nie bylo zadnych

    dzwonilem na ichniejsza infolinie
    pani kazala cierpliwie czekac
    powiedziala, ze umowa byc moze przyjdzie z wyciagiem, badz ze wznowieniem
    karty (u mnie XI)
    i tak sobie czekam i czekam... ;)
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2004-10-12 18:31:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 12:52:04 +0200, AW napisał(a):

> [...]
    > operacji. Na szczescie wieczorem jakis przedstawiciel BPH powiedzial w
    > telewizorze, ze wspanialomyslnie nie beda blokowac kart klientom, ktorzy

    Dziś dostałem umowę z wyciągiem... Szlag mnie mało nie trafił, bo ostatnio
    musiałem tyrać do banku żeby podpisać identyczną umowę dotyczącą karty
    kredytowej...

    Na kredytówce mi zależy, ale dla debetówki nie mam zamiaru wygrzebywać
    starej umowy, szukać danych, wpisywać różne pierdoły... Jeśli chcą to niech
    mi zablokują tą kartę - i niech spróbują naliczyć opłatę za nią... :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2004-10-12 20:58:30
    Od: "jacek" <j...@o...pl>

    Ja dostałem z wyciągiem. Na stronach internetowych też było - nawet umowa do
    ściągnięcia.

  • 8. Data: 2004-10-12 21:05:17
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    AW wrote:
> [...]
    > operacji. Na szczescie wieczorem jakis przedstawiciel BPH powiedzial w
    > telewizorze, ze wspanialomyslnie nie beda blokowac kart klientom, ktorzy

    wspaniałomyślnie?

    KG

  • 9. Data: 2004-10-12 21:10:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-12 15:11, Użytkownik ls napisał:
    > i tak sobie czekam i czekam... ;)

    I źle Ci?:))))

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-10-13 07:23:12
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik Marcin Nowakowski napisal(a):
    > I źle Ci?:))))

    no nie, w koncu sie przeciez doczekam
    hmmm, wczoraj przyszedl wyciag, a umowy dalej niet
    pozdr.
    ls