    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH i umowa na karty debetowe
    Date: Tue, 12 Oct 2004 18:31:26 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 12:52:04 +0200, AW napisał(a):

    > Wczoraj dostalem umowe do podpisania wraz z comiesiecznym zestawieniem
    > operacji. Na szczescie wieczorem jakis przedstawiciel BPH powiedzial w
    > telewizorze, ze wspanialomyslnie nie beda blokowac kart klientom, ktorzy
    > nie podpisali z nimi umowy. :)

    Dziś dostałem umowę z wyciągiem... Szlag mnie mało nie trafił, bo ostatnio
    musiałem tyrać do banku żeby podpisać identyczną umowę dotyczącą karty
    kredytowej...

    Na kredytówce mi zależy, ale dla debetówki nie mam zamiaru wygrzebywać
    starej umowy, szukać danych, wpisywać różne pierdoły... Jeśli chcą to niech
    mi zablokują tą kartę - i niech spróbują naliczyć opłatę za nią... :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004