  • Data: 2002-01-03 17:51:29
    Temat: Re: BPH czyli żenada i chamstwo
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O to widzę że nic sie nie zmieniło,

    ja zlikwidowałem u nich konto całkiem przypadkowo, bo pewnego dnia poszedłem
    tam załatwić właśnie jakąś drobną sprawę i czekałem na to ze 2 godziny w
    kolejce do jednego otwartego okienka, to doszedłem to wniosku że jak już
    tyle czekam to sobie zlikwiduję to konto przy okazji :-)

    za to z plusów to likwidowanie konta poszło całkiem sprawnie, trwało z dobrą
    godzinę dodatkowo ale było skuteczne od razu, nie to co w Citi