  • Data: 2002-01-04 12:43:54
    Temat: Re: BPH czyli żenada i chamstwo
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3c34801c@news.vogel.pl...
    [...]
    > Dotychczas myślałem że wizja kilkutysięcznych zwolnień w BPH-PBK będzie
    > działać mobilizująco na pracowników ale okazuje się, że nie wszędzie.
    > Wszystkim permanentnym klientom tego banku składam szczere wyrazy
    > współczucia (a może to znowu dał znać o sobie pech, który mnie ciągle
    > prześladuje?)
    > pozdrav
    > siepacz

    Nie liczylbym tak bardzo na zmiany w zwiazku z redukcja liczby pracownikow.
    Mysle (jakie przyjemne uczucie, mowie wam!), ze jeszcze tym razem bedzie po
    staremu t.zn. odejda ci najmniej protegowani, a wiec jak praktyka wykazuje
    najbardziej kompetentni i pracowici. Ci zwykle najbardziej, z powodu
    wymienionego powyzej, wystrzegaja sie bezczelnego obijania sie i robienia
    klienta w bambuko. Jest to oczywiscie moja calkowicie prywatna i
    niereprezentatywna opinia :-)))
    M.