  • Data: 2002-01-04 16:05:17
    Temat: Re: BPH czyli żenada i chamstwo
    Od: <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > [...]

    Hej. Jestem klientem przyłączonego banku PBK. Po pierwsze miałeś pecha co do
    obsługującej Cię osoby. Ja z obsługi pracowników jestem bardzo zadowolona. Po
    drugie zwolnienia pracowników które nie idą w parze ze zmniejszeniem ilości
    dokumentów które Ci pracownicy muszą przygotować, raczej obsługi nie
    przyspiesza a wręcz odwrotnie. Jeśli do tego dodamy kłopoty z nowym systemem to
    jest jak jest. Jeżeli w Twoim przypadku była czynna tylko jedna kasa to
    widocznie nie było kasjerek (zwolnione, chorobowe). To co powyżej nie jest
    winą pracownika, które ma szczęście jeszcze pracować a raczej nieudolnego
    szefostwa.

    PIP