  • Data: 2005-06-07 20:40:43
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <d82a51$im8$3@news.dialog.net.pl> Marcin Nowakowski napisal(a):

    > Robert Tomasik napisał(a):
    > Dokładnie. Mam nadzieję że ktoś (BPH) wyciągnie z tego wnioski i
    > przeprwadzą jakąś kampanię "uświadamiającą".

    Już trochę wyciągneli :)
    Zgłosiłem do nich problem z niemożliwością ustawienia specyficznych
    alarmów (na SMS na przykład)
    - próby nieprawidłowego zalogowania się
    - wykonania przelewu powyżej zdefiniowanej kwoty (w razie czego aby mozna
    było próbować przelew jeszcze zablokować zanim wyjdzie z banku)
    Po długich dyskusjach okazało się że nie ma (wiem przeciez że nie ma - po
    to pisałem) ale po drodze nasłuchałem się jak podnieść bezpieczeństwo, i
    to nawet rady z sensem były.