  • Data: 2005-06-08 12:26:45
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Jun 2005 12:51:18 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Czym to sie różni od "zgubienia" tokena ? (Chybam, że taki jak w BZWBK)

    Nie wiem jaki jest w BZWBK. Prawdziwy porządny token (taki jak w BGŻ lub
    kiedyś w telepekao24) ma klawiaturkę i nie działa bez wpisania PINu...
    Jest to jedyna akceptowalna forma tokena - bo coś co wyświetla ot tak sobie
    cyfry każdemu kto weźmie zabawkę do łapy... jest właśnie zabawką a nie tokenem
    :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944