    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK szaleje
    Date: Sun, 15 Feb 2004 00:39:17 +0100

    Użytkownik "Azjata" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:7cab.000002a4.402eac55@newsgate.onet.pl...

    > Ale prawo wekslowe nadal obowiazuje, wiec jesli obowiazuje to po co bankom
    byl
    > BTE ? Podpowiedz przy umowie wekslowej, dluznik ma cokolwiek do
    powiedzenia,
    > przy BTE nawet przy pomylce banku nie masz nic do powiedzenia.

    Ja jestem bardzo podbudowany obecną inicjatywą poselską, która zmierza do
    całkowitej likwidacji BTE. Pisałem o tym niedawno. Mam nadzieję, że lobby
    bankowe nie okaże się wystarczająco silne lub czasopisma, by powstrzymać
    tę - jakże chwalebną - inicjatywę.

    Należy mieć nadzieję, że sprawa zostanie szybko i bezboleśnie
    przeprowadzona. W zasadzie wiele mogłoby dać nadanie odpowiedniego rozgłosu
    tej sprawie. Ciężko by wówczas było to zatrzymać bez wywołania burzy.

    Pozdrawiam,
    Washko