  • Data: 2004-02-15 12:26:59
    Temat: Re: BIK szaleje
    Od: woy <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-15 00:32, niejaki(a) Tomasz Waszczynski naskrobał(a): :

    > _Udowodnij_, że wynika to z działalności BIK, a nie innych czynników
    (np.:
    > poprawy lub znacznego pogorszenia warunków życia części osób, działalności
    > windykatorów, _własnych_ danych banków).

    Czy dowodem będzie fakt, że na skutek tylko informacji z BIK bank, w
    którym pracuję, odrzucił ponad 30% wniosków kredytowych? I że podobnie
    jest w innych znanych mi bankach? Skala przekręciarstwa kredytowego jest
    niewiarygodnie wielka, wierz mi.

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]