  • 11. Data: 2002-07-19 08:40:57
    Temat: Re: BIG + TP SA
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Mscislaw napisał(a):

    > "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote ...
    >
    > nie o to chodzi, ja tylko wskazalem ze w dzisiejszych czasach robienie
    > videokonferencji dla banku na ISDN zamiast przez Internet (H.324 lub SIP)
    > jest przestarzale.

    to jakis bank posiada polaczenie sieci wew. z internetem?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2002-07-19 09:28:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Kiedy walka w ringu? =)

  • 13. Data: 2002-07-19 09:34:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 11:28:44AM +0200, minik wrote:

    > Kiedy walka w ringu? =)

    Chyba ze na buraki ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-07-19 10:05:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Chyba ze na buraki ;-)

    Z tego co widzialem, to gustujesz w ziemniakach =)

  • 15. Data: 2002-07-19 11:34:17
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    RobertS znowu nadaje:

    > to jakis bank posiada polaczenie sieci wew. z internetem?

    Pewnie: mBank, Multibank, BZWBK, Fortis, Lukas........

    ;-)))

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 16. Data: 2002-07-19 12:48:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 12:05:04PM +0200, minik wrote:

    > Z tego co widzialem, to gustujesz w ziemniakach =)

    Tia, i pluszowych misiach ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-07-19 13:28:12
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    simon napisał(a):

    > Pewnie: mBank, Multibank, BZWBK, Fortis, Lukas........
    > ;-)))
    nie uscislilem
    ...tak zeby netmeeting na zewnatrz wychodzil

    p.s. odpowiem sam sobie - big takie polaczenie posiada, qmpel jest takim
    niby adminem w malym oddziale i do kompa na ktorym dziala siec
    wewnetrzna dolaczyl sdi (odpina tylko w czasie niezapowiedzianej
    kontroli)

  • 18. Data: 2002-07-19 13:48:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "RobertS"
> [...]
    > niby adminem w malym oddziale i do kompa na ktorym dziala siec
    > wewnetrzna dolaczyl sdi (odpina tylko w czasie niezapowiedzianej

    a tpsa zawarla umowe na sdi z nim czy z bigiem?
    big za sdi placi i nic o tym nie wie?

    no chyba ze z modemem sdi mozna latac gdzie sie chce
    i podpiac go do jakiego sie chce telefonu ;-))
    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-07-19 13:54:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 03:48:37PM +0200, blad wrote:

    > a tpsa zawarla umowe na sdi z nim czy z bigiem?
    > big za sdi placi i nic o tym nie wie?

    sdi nie jest zle, czesto jako backup sie je kupuje.

    > no chyba ze z modemem sdi mozna latac gdzie sie chce
    > i podpiac go do jakiego sie chce telefonu ;-))

    Przeciez admin, moze ma dostep do krosownicy telefonicznej i moze
    sobie ten kabelek gdzie mu sie podoba wyprowadzic ;-)

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-07-22 05:54:04
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    blad napisał(a):
    > a tpsa zawarla umowe na sdi z nim czy z bigiem?
    > big za sdi placi i nic o tym nie wie?
    placi i mysli ze do sdi jest podpiety osobny komputer
    teoretycznie pracownicy banku mieli miec dostep do internetu na 1
    wydzielonym stanowisku
    praktycznie to "przeciez nie bede latal co chwile do icq" ;)