  • 1. Data: 2010-01-04 17:22:42
    Temat: BGZ nie pobral raty z konta
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    Mam ja sobie od kilku miesiecy kredyt hipo w PLN w BGZ.
    Wg harmonogramu termin splaty raty wypadal 1 stycznia br. Na wszelki
    wypadek juz 31 grudnia na koncie byly srodki - nie wiedzialem czy
    sciagna 1-ego czy poczekaja do dzisiaj az sie skonczy dlugi weekend.
    Wchodze sobie teraz na ebgz i widze ze na ror'ze nadal sa srodki na
    splate raty a w harmonogramie splaty hipo rata lutowa jest 2 razy
    wieksza niz ta styczniowa. Czy to znaczy ze juz tej styczniowej sobie
    nie sciagna?
    Mam nadzieje ze nie dowala mi jakischs karnych odsetek ... bo i niby
    za co srodki. Srodki na koncie byly w terminie.
    Ktos ma dluzsze doswiadczenie z bgz'etem moze? to ich normalna
    praktyka czy jakis blad sie wkradal?

  • 2. Data: 2010-01-04 17:52:01
    Temat: Re: BGZ nie pobral raty z konta
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-01-04 18:22, Marcin K. pisze:
> [...]
    > splate raty a w harmonogramie splaty hipo rata lutowa jest 2 razy
    > wieksza niz ta styczniowa. Czy to znaczy ze juz tej styczniowej sobie

    Powinieneś natychmiast iść do rzecznika praw konsumenta i poskarżyć się
    na ten punkt w umowie, który zabrania Ci zadzwonienia do nich i spytania
    się.

  • 3. Data: 2010-01-04 18:45:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a dzisiaj kwota nie zeszła z konta?
    to pierwszy dzien roboczy po 1.01

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-01-04 18:48:06
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Sty, 18:52, Paul <e...@e...com> wrote:

    > Powinieneś natychmiast iść do rzecznika praw konsumenta i poskarżyć się
    > na ten punkt w umowie, który zabrania Ci zadzwonienia do nich i spytania
    > się.

    Tez jestem tego zdania ;)

  • 5. Data: 2010-01-04 21:10:09
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 4 Sty, 19:48, BK <b...@g...com> wrote:

    > Tez jestem tego zdania ;)

    widze ze sami expierdzi na tej grupie. dzieki za dobre rady. jakbyscie
    nie zauwazyli to pytanie zadalem o 18:22 kiedy to juz ze swieca mozna
    szukac kogos pracujacego w banku tym bardziej w bgz'ecie. a nawet jak
    jutro bede probowal wyjasnic sprawe to majac juz doswiadczenia z nimi
    niewyjeta godzina albo dluzej na telefonie mnei czeka zeby wogole
    kogokolwiek majacego cos sensowneo do powiedzenia znalezc. myslalem ze
    na grupie znajdziesie jakas osoba co miala podobne doswiadczenia, ale
    widze ze niestety.

  • 6. Data: 2010-01-04 21:18:00
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 4 Sty, 19:45, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a dzisiaj kwota nie zeszła z konta?
    > to pierwszy dzien roboczy po 1.01

    nowlasnie nie. w poprzednich miesiacach zawsze wczesnym popoludniem
    sciagali kazdego 1-ego. jesli 1-wszy wyadal w sobote lub niedziele to
    w poniedzialek pobierali. a teraz zamiast zabrac to dopisali do raty z
    terminem 1 lutego.

  • 7. Data: 2010-01-04 21:20:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 13:10:09 -0800, Marcin K. napisał(a):

> [...]
    > kogokolwiek majacego cos sensowneo do powiedzenia znalezc. myslalem ze
    > na grupie znajdziesie jakas osoba co miala podobne doswiadczenia, ale

    Co się ciskasz. A pomyślałeś, że na grupie może nie być nawet jednej
    osoby, która ma taki kredyt jak Ty? A nawet jak jest to nie miała nigdy
    spłaty raty na 1 stycznia? Zadzwoń, napisz maila, odwiedź bank i dowiedz
    się co się stało, bo niestety ale to jest grupa pl.biznes.banki a nie
    pl.biznes.wróżka ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-01-04 22:49:42
    Od: Aga <a...@w...vp.to.pl>

    Marcin K. pisze:
> [...]
    > za co srodki. Srodki na koncie byly w terminie.
    > Ktos ma dluzsze doswiadczenie z bgz'etem moze? to ich normalna

    rate; powinni pobrac' dzisiejszej nocy, przy tzw. przetwarzaniu danych.
    faktycznie dzisiaj jest pierwszy dzien' roboczy i na pewno masz taki
    zapis w umowie kredytowej, jez.eli jednak tak by sie; nie stalo to bank
    nie ma podstaw aby naliczyc' Tobie odsetki karne ale na wszelki wypadek
    sprawdz' dok?adnie dostepne s'rodki na swoim koncie dok?adnie oblicz
    wszystkie koszty zwia;zane z prowadzeniem konta, ewentualne platnos'ci za
    media i zobacz czy rzeczywis'cie na rate; wystarcza;
    pozdrawiam
    AS

  • 9. Data: 2010-01-05 12:41:18
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Nie szedł bym z bankiem w stronę "ustną", lecz koniecznie pisemną.

    Wysłałbym co najmniej faks (i zachował raport nadania) z zapytaniem, czy wszystko
    jest w porządku.

    Kiedyś inny bank podobnie nie pobrał raty w przypadającym terminie, bo jak się
    później (po faksie właśnie) tłumaczyli... akurat
    mieli przeprowadzkę.

    -----

  • 10. Data: 2010-01-05 12:56:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 4, 10:10 pm, "Marcin K." <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > kogokolwiek majacego cos sensowneo do powiedzenia znalezc. myslalem ze
    > na grupie znajdziesie jakas osoba co miala podobne doswiadczenia, ale

    Szkoda, ze nie maja calodobowej infolini...

    ... a nie chwileczke - maja ;)

    Infolinia
    0 801 123 456 - jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego (opłata za
    połączenie według cennika operatora).

    (+48 22) 530 71 00 - jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego lub z
    zagranicy (opłata za połączenie według cennika operatora).

    Infolinia Banku BGŻ czynna jest całą dobę.