  • Data: 2012-12-12 20:04:20
    Temat: Re: BGŻ - gwarancja najniższej marży
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No załóżmy że składam w innych bankach, ale kredytuję 100%. Czy w innych
    > bankach uzyskam bez problemu dokument niezbędny do skorzystania z tej
    > promocji? Tj - imienny, podpisany i podpieczętowany przez bank dokument
    > o tym że proponują mi takie a takie warunki?
    >
    > p. m.

    żadnych opieczętowanych dokumentów nie dostaniesz, nie ma czegoś
    takiego; aby skorzystać z tej oferty w BGŻ wystarczy, że pokażesz
    decyzję z innego banku (zwykle klient otrzymuje ją w formie emaila)

    i na 100% LTV nie składaj wniosku w BGŻ, tam ubezpieczenie nieskiego
    wkładu kosztuje 0,6 p.p. czyli kosmicznie drogo, w BGŻ sensowny max
    poziom LTV to 80%

    --
    pozdrawiam
    RobertS