  • 1. Data: 2002-05-31 09:26:22
    Temat: BGŻ
    Od: "Marek" <a...@H...onet.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów ma w BGŻcie e-integrum wraz z e-skalacją i mógłby mi
    wyjaśnić gdzie jest haczyk,
    gdyż nie mogę go znaleźć.
    Warunki wydają się być całkiem dobre.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-31 09:28:53
    Temat: Re: BGŻ
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > mógłby mi wyjaśnić gdzie jest haczyk,
    > gdyż nie mogę go znaleźć.

    może to: oprocentowanie dotyczy wkładów powyżej 1k

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 3. Data: 2002-05-31 09:33:18
    Od: "Marek" <a...@H...onet.pl>

    Ale to malutki haczyk, jakiś inny??

  • 4. Data: 2002-05-31 09:33:33
    Od: <y...@y...pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów ma w BGŻcie e-integrum wraz z e-skalacją i mógłby mi
> [...]

    Haczyk?
    no niby jest - trzeba mieć wiecej niż 1000 zł na koncie żeby leciało
    oprocentowanie. ALe o ile pamiętam to nie da się załżyć e-Skalacji poniżej tej
    kwoty więc tylko należy uważać przy wypłacaniu.
    Poza tym jest spoko a oprocentowanko jedno z lepszych na rynku.
    Y.

  • 5. Data: 2002-05-31 09:35:50
    Od: <y...@y...pl>

    > Ale to malutki haczyk, jakiś inny??

    sie uparłeś ;-)))))
    trzba mieć konto e-Integrum - ca 3 zł/ m

  • 6. Data: 2002-05-31 11:55:59
    Od: <p...@p...com>

    w eskalcacji nie ma haka, ale sa 2 minusy

    min 1000 pln

    brak mozliwosci zlecenia przelewu eskalacja - ror z przyszla data (strasznie
    upierdliwe jak ktos ma ponad 1000 zl i robi sporo przelewow zewn typu telefon,
    karta kred, prad itp)

    ale poza tym OK

    przemek

  • 7. Data: 2002-05-31 14:10:14
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@H...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z grupowiczów ma w BGŻcie e-integrum wraz z e-skalacją i mógłby
> [...]

    Polecenie zapłaty płatne 0.50zł od transakcji
    BTW: co do 1000zł to oprocentopewana jest nadwyżka, czy całe saldo?