  • Data: 2002-07-11 07:39:36
    Temat: Re: BANKU SZUKAM
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:agh03m$2or$1@news.gazeta.pl...
    > Do czego mu sie przyda?
    > Do placenia za utrzymanie konta i wyzszych prowizji w bankomatach
    > niemieckich?
    > NIE pisal, ze bedzie otrzymywal jakiekolwiek pieniadze od Niemcow. To
    znaczy
    > ze wszystkie srodki na utrzymanie bedza mialy zrodlo w PLN. Wiec po co
    > zakladac konto na pol roku? Do kolekcji?

    Przede wszystkim do kolekcji ;-)))
    Po pierwsze - o co chodzi z tymi prowizjami? Ja mam konto za granicą (nie
    powiem gdzie żeby mnie nie ścigali ;-))) i jest ono bezpłatne. Zalety?
    Bezpłatne prowadzenie i bezpłatna karta do bankomatów lub Maestro.
    Bankomatów i oddziałówtego banku w tym kraju jest masa. Tak więc w czasach
    kiedy przesiadywałem w owym kraju miesiącami korzystałem z konta i karty -
    dlaczego mam biegać z gotówką? :-)

    K. Kowalski